×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
تجمع اعتراضی کارگران مقابل فرمانداری/نیروی بومی از لیست کارگران گل گهر حذف شده

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”، کارگران شرکت گلفام (یکی از شرکت های تابعه گل گهر) ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه گذشته در تجمعی اعتراضی نسبت به اخراج نیروهای این شرکت مقابل فرمانداری سیرجان تجمع کردند.

در این تجمع اعتراضی کارگران با در دست داشتن پلاکارت و سردادن شعار خواستار توجه مسئولین نسبت به خواسته هایشان شدند.

فیروز آبادی؛ نماینده فرماندار سیرجان در جمع کارگران معترض حاضر شد و آن ها رابه مذاکره و رفع مشکل از طریق مصالحه نوید داد.

یکی از کارگران معترض در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت:ما کارگران از باسابقه ترین نیروهای این شرکت هستیم، اما از چند روز پیش مدیران شرکت اقدام به اخراج گسترده نیروهای قدیمی و استخدام کارگران جدید و غیر بومی کرده اند بطوری که نیروی بومی از لیست کارگران گل گهر حذف شده است و بهانه آن ها برای اخراج ما نداشتن تخصص ذکر شده است. آن ها می گویند شما تخصص کافی ندارید، ولی بیشتر دستگاه ها و ماشین آلات این شرکت توسط همین کارگران که از جوانان سیرجانی هستند، نصب و راه اندازی شده است.

وی در ادامه گفت: چه کسی پاسخگوی ماست؟ تا کی باید کاگران،این قشر زحمتکش جامعه از امنیت شغلی مناسب محروم باشند و با ترس از دست دادن شغل خود هر روز با دلهره روزگارشان را سپری کنند.

به گزارش“سیرجان خبر” در تاریخ بیستم خرداد ماه جاری حدود هفتاد نفر از کارگران شرکت آسفالت توس در تجمعی مشابه اعتراض خود را به عدم استخدام از سوی شرکت مذکور مقابل فرمانداری اعلام داشتند.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.