×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
تحریم مس و آهن خلاف تعهدات برجام است/ملت ایران به وعده های توخالی دشمنان که نشان از خیانت و فریبکاری است توجه نخواهند کرد

امام جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: بیانیه شورای عالی امنیت ملی گرچه دیر بود اما پاسخ مناسبی بود تا دشمنان استکباری و آمریکا بدانند ابتکار عمل به دست ملت ایران است و یک سال بد عهدی پس از خروج آمریکا از برجام کشورهای اروپایی اقدام عملی در حفظ برجام نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی تحریم مس و آهن را خلاف تعهدات برجام دانست و گفت : گرچه اروپاییان بنای به خدمت و عمل به تعهدات را ندارند و فرصت ۶۰ روزه به آنان هم وقت کشی است ولی شاید بتواند بهانه را از دست آنان بگیرد اما افزایش توان موشکی و ادامه غنی سازی ۲۰ در صد را باید ادامه داد تا اقتدارمان بیشتر شود.

وی پاسخ کوبنده از موضع قدرت را با دشمنان لازم و ضروری عنوان کرد و افزود : امروز مردم ایران از موضع قدرت و همراه و متحد در راهپیمایی حمایت ازغنی سازی اورانیوم و انرژی هسته ای و براساس بیانیه شورای امنیت ملی با راهپیمایی بعد از نماز جمعه پاسخ کوبنده ای به امریکا و اذنابش خواهند داد و ثابت می کنند هرگز تسلیم زور نمی شوند .

خطیب جمعه سیرجان گفت : ملت ایران به وعده های توخالی دشمنان که نشان از خیانت و فریبکاری است توجه نخواهند کرد و با وحدت و همدلی مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد و پیروزی نهایی را در ایستادگی و مقاومت می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر اقتصاد مقاومتی و تولید داخل تاکید کرد و گفت : وقتی وابسته به خارج نباشیم دشمن هرگز حربه تحریم را نخواهد داشت و با زبان تهدید هم حرف نمی زند و باید با اقتصاد مقاومتی به خودکفایی کامل رسید.

امام جمعه سیرجان شکست صهیونیست ها از مقاومت فلسطین با ۷۰۰ موشک را نشان از پیروزی و اقتدار مقاومت و اثبات قدرت پوشالی صهیونیست ها در برابر مسلمانان عنوان کرد و گفت : تسلیم و تقاضای آتش بس و پذیرفتن شرایط مردم غزه توسط صهیونیست ها پیروزی قطعی مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست ها برای همیشه است.

وی حرکت ها و سفرهای بی نتیجه وزیر امور خارجه آمریکا به عراق و منطقه را برای اعمال خصومت ها علیه ملت ایران بی نتیجه خواند و گفت : وقتی در عراق جنبش مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد نیروهای مقاومت با پرچم یا فاطمه الزهرا می توانند تلاوید و حیفا را ویران کنند دیگر جایی برای اعمال سیاست های آمریکا نیست .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه اول به بهره گیری از فرصت ها و فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد و از روحانیون و طلاب علوم دینی خواست در مساجد و مکان های ماموریت خود ضمن توجه به جوانان ، حلقه های صالحین را تشکیل دهند ومردم هم حضوری گسترده در مساجد داشته باشند.

وی به اهمیت نماز و خشوع قلب و عبادت خالصانه پرداخت و گفت : پاداش خداوند دربرابر عبادت ها و بندگی های ما بی خد و حساب است و با اعمال ناچیز بهشت با همه نعمات را بر ما می بخشد.

امام جمعه سیرجان با اشاره به دیدار طلاب و روحانیون با حضرت آیت الله خامنه ای افزود : مقام معظم رهبری نسل جدید را نسلی آماده و مدافع اسلام خواندند که امروزدر صحنه های مختلف همانند سیل ، زلزله و دیگر حوادث و دفاع از حرم خوب درخشیدند و ما هم تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار نگیریم و بدانیم که همه برای دفاع از دین خدا آماده هستند و تشییع باشکوه طلبه جوان همدانی نشان از اقبال مردم و جوانان به دین و ارزش های اسلامی است. ایشان در پایان خطبه ها برخی حرکت های ضد فرهنگی در بعضی از مدارس را طرح و برنامه دشمنان نفوذی عنوان کرد و گفت : باید مسئولین مربوطه و وزارت آموزش و پرورش از تحرکات ضد فرهنگی که ابتذال را به دنبال دارد جلوگیری کنند و اولیاء و مربیان دقت کافی داشته باشند و همه به سند تحول بنیادین در این وزارتخانه جامه عمل بپوشانند و با سند ۲۰۳۰ مقابله کنند.

پس از اقامه نماز جمعه مردم و نمازگزاران سیرجانی در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی از حسینیه امام خمینی تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.