×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
تحریم های اخیر آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند/ قدرت موشکی ایران آمریکا را به وحشت انداخته است

عضو کمیسیون امنیت مجلس درگفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” درخصوص تحریم های آمریکا علیه ایران اظهار داشت:دولت آمریکا قضییه ۵+۱ ایران و امریکا را زیادی بزرگ کرده است و آمریکا سعی میکند علیه ایران تهدیدات جهانی را بسیج کند که خوشبختانه شرکت های بزرگ در کشور جمهوری اسلامی ایران سرمایه گذاری کرده اند.
شهروز برزگر اذعان داشت:ایران به تحریم های ۳۸ساله آمریکا عادت کرده است که آمریکا علیه کشورهایی مثل قطر و روسیه و دیگر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی تحریم های زیادی را به اجرا گذاشته است و همه این کشورها به این تحریم ها عادت کرده اند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دولت آمریکا که به این تحریم ها عادت نکرده است و جمهوری اسلامی در این ۳۸ سال بدون کمک آمریکا و کشورهای استکباری و این تحریم های سخت خیلی از موفقیت ها را کسب کرده است .
این عضو کمیسیون امنیت مجلس در ادامه افزود:دولت آمریکا ترس این را دارد که این همه صهیونیستی که آموزش داده و هزینه کرده اند یه روزی علیه خودشان اقدام کنند و ترس از دفاع موشکی و….ایران آنان را به وحشت انداخته است و باعث شده این همه تحریم های سخت را علیه ایران به اجرا گذارد.
وی در پایان اظهار داشت:دولت آمریکا این تحریم های سخت علیه ایران را به اجرا گذاشته است و ما آن ها را بدون جواب نخواهیم گذاشت و قطعا پاسخی شدیدی از طرف دولت و ملت ایران خواهد دید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.