×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
تشکیل کارگروه فضای مجازی در ایام انتخابات در سیرجان/ متخلفان پرونده فساد مالی شهرداری رد صلاحیت می‌شوند/ آینده توسعه‌ای سیرجان در گرو برگزاری انتخاباتی سالم است

به گزارش “سیرجان خبر” منصور مکی‌آبادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ۳۰ اسفند‌ماه جاری تا ششم فروردین ۹۶ ثبت نام نامزد‌های انتخابات شوراهای اسلامی انجام می‌شود افزود: زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال آینده به مدت یک هفته در نظر گرفته شده است.

فرماندار سیرجان با اشاره به نحوه تایید صلاحیت‌های کاندیداها گفت: تایید و یا رد صلاحیت بر عهده هیئت اجرایی است که از بین معتمدین شهر توسط فرماندار انتخاب می‌شود و هیچگونه اعمال نفوذی از سوی فرمانداری صورت نخواهد گرفت.

وی در مورد پرونده فساد مالی شهرداری در شهرداری سیرجان تصریح کرد: این پرونده بر عهده دادگستری است و قطعا هر نامزدی که پرونده‌ای در دادگستری داشته باشد، رد صلاحیت می‌شود.

مکی‌آبادی خاطر‌نشان کرد: کارگروه فضای مجازی در ایام انتخابات در سیرجان تشکیل می‌شود و با رصد شبکه‌های اجتماعی با هرگونه بد اخلاقی در این فضا برخورد می‌شود.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه باید زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد شود گفت: ملاک فرمانداری در انتخابات بر بی‌طرفی، سلامت و امنیت انتخابات است.

وی با بیان اینکه از افراد متخصص و نخبه برای کاندید شدن در شوراها دعوت کنید افزود: آینده توسعه‌ای شهرستان سیرجان در گرو برگزاری انتخاباتی سالم و حضور افراد نخبه، متخصص و پاکدست در بین شورهای شهر و روستا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.