×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
تعامل نباید استقلال و عزت ملت ایران را زیر سؤال ببرد/  آزادسازی موصل در امنیت منطقه نقش مهمی را دارد/ ملت بصیر ایران هرگز نمی‌خواهد زیر یوغ آمریکا و غربی باشد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: روابط و مناسبات و تعامل با کشورها و جهان بسیار خوب است، اما تعامل نباید استقلال و عزت ملت ایران را زیر سؤال ببرد.

وی گفت: از دولت درخواست می‌کنیم در قراردادهای نفتی با مجلس شورای اسلامی مشورت کنند به ویژه قرارداد نفتی توتال خوب است مردم را در جریان بگذارند و شفاف‌سازی کنند و متوجه باشند که مسؤولان خادم مردم هستند و وظیفه خادم مردم حداقل این است با زبان ارباب صفتی با مردم سخن نگویند و مردم از برنامه‌ها و طرح‌های مختلف اطلاعات داشته باشند.

حسینی شفافیت و یکرنگی مسؤولان با مردم را موجب موفقیت بیشتر عنوان کرد و افزود: با زبان نرم و شفاف با مردم سخن گویند و قدردان خون شهدا باشند و بدانیم هرچه داریم از شهدا و فداکاری و ایثارگری آنها است و مبادا عظمت خون شهدا را دست کم بگیریم.

وی گفت: آزادسازی موصل در امنیت منطقه نقش مهمی را دارد و با این موفقیت بزرگ نه تنها داعش شکست خورد و منهدم شد، بلکه آمریکا و عربستان هم شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شدند.

حسینی به حضور ۱۲ شهید گمنام روز سه‌شنبه آینده در سیرجان اشاره کرد و بیان داشت: حضور پرشور مردم را در تشییع پیکر این شهدا داریم و سیرجان محل آرامگاه و زیارتگاه دو تن از این شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) یعنی روز پنجشنبه آینده خواهد بود که بازهم با حضور گسترده مردم تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

امام جمعه سیرجان اضافه کرد: قدردان خون شهدا باشیم که اگر فداکاری و ایثارو از جان گذشتگی آنها نبود، استقلال و امنیت و اقتداری برای جمهوری اسلامی و ملت ایران نبود و باید راه و روش و یاد شهداء در راس امور باشد تا امنیت، استقلال و اقتدار حفظ شود.

خطیب جمعه سیرجان به ۱۸ تیر سال ۷۸ اشاره کرد و گفت: در این روز منافقان دست پرورده آمریکا غائله کوی دانشگاه را به وجود آوردند تا برای نظام اسلامی مشکل درست کنند، اما شکست خوردند و کسانی که این فتنه را رهبری می‌کردند امروزدر دامان غرب هستند و علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند و حرف می‌زنند و همین افراد و پیروان آنها فتنه ۸۸ را به وجود آوردند و درس نگرفتند که باید بدانند ملت بصیر ایران هرگز نمی‌خواهد زیر یوغ آمریکا و غربی باشد که امروز از کشتار ملت‌ها و ظلم و جنایات به مسلمانان هیچ فروگذاری و کوتاهی نمی‌کند.

حسینی با ابراز امیدواری برای از بین رفتن ظلم و ستم به مردم یمن، بحرین و سوریه و پیروزی شان در مصاف با ظالمان عنوان کرد: آمریکا و نوکرانش و آل سعود می‌دانند این ملت‌ها تسلیم این جنایتکاران نخواهند شد، اما همچنان به ظلم و جنایت خود ادامه می‌دهند و هیچ منادی حقوق بشری سازمان‌های بین‌المللی هم مقابله با این جنایات نمی‌کند در صورتی می‌دانند شکست با آمریکا و استبار جهانی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.