×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
تعلق روحانیت به مردم ضمانت ضامن انقلاب است/تلاش دشمن جدایی مردم از روحانیت است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع مردم سیرجان اظهار داشت:یکی از وظایف انبیاء الهی بیرون آوردن مردم از ظلمات و تاریکی ها بود که در هر نظام اجتماعی است به وجود می آید که این ظلمات و تاریکی ها مردم را در برگرفته است و امام(ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آن روح پر از معنویت و توان انقلابی خود مردم را از تاریکی نجات داد.

قاسمی زاده در ادامه افزود:با همه ادعاهایی که در تاریخ ثبت شده است هیچ کس نتوانست مردم را به نور جاودانه مستحکم و با صلابت تر برساند جز امام خمینی(ره) که امروز سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که سی و نه سال تهدید،تحریم،تهاجم و توطئه علیه انقلاب و نظام مظلوم ایران انجام شده است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خاطر نشان کرد:اگر در ۲۲ بهمن مردم به دستور امام خمینی (ره) به خیابان ها نمی آمدند مردم در خانه ها محبوس می شدند و سران انقلاب را نیز رژیم منحوس پهلوی دستگیر می کرد و ظلماتی که در آن روز حاکم بود ظلمت استبداد و حاکمیت حکومت طاغوت یعنی حاکمیت انسان های پر از گناه و فساد که نه خدا و قیامت و نه مردم و مردم سالاری را قبول داشتند و چیزی جز بدبختی و درماندگی برای مردم نداشت.

وی افزود:امام(ره) با آمدنش مردم را از ظلمات به نور برد و استقلال،عزت،شراف و فکر انقلابی را در کشور رواج داد و امروز آمریکایی ها فهمیده اند مثل ایرانی ها وجود ندارد هم استقلال دارد و هم با عزت زندگی می کند.

قاسمی زاده در خصوص اهداف دشمن اظهار داشت:دشمن چند هدف دارد یکی تفرقه و اختلاف و چند دستگی بین مرم و مسئولین، و این در حالی است که مسئولین خدمتگزار به مردم هستند و نسل جوان بدانید دشمن دارد اطلاعات کشور ما،شرافت و عزت ما، علم و دانش و دین و ایمان را مردم می خرد و دشمن می خواهد یاس و نامیدی در جامعه حاکم شود و مردم نسبت به نظام دلسرد شود ولی ثابت کرده ایم که می توانیم و باید محکم باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در خصوص فضای مجازی گفت:بعد از انقلاب همه مشغول کار بودند و با یک لقمه نان ساده زندگی می گذراندند ولی امروز سایت ها و شبکه های اجتماعی با تهاجم فرهنگی قصد دارند تمامی وقت جوان و نوجوان را بگیرند تا او را خسته کند تا دیگر میلی به کار نداشته باشد.

وی اذعان داشت:دوران دفاع مقدس  رابا عزت پشت سر گذاشتیم و تحریم ظالمانه و خصمانه دشمنان را نیز پشت سر می گذاریم و ما نظام اسلامی و رهبری معظم را قدر بدانیم  و رهبر عزیز ما امروز در کمترین سطح از توقعات و نیازهای اجتماعی زندگی می کند تا با مردم ابراز همدردی کند.

قاسمی در پایان گفت:امروز دشمن همه تلاشش این است که روحانیت را از مردم جدا کند و این جدایی باعث مقابله مردم با روحانیت است و مردم می دانند که روحانیت از مردم و متعلق به مردم است و آن چه که انقلاب را ضمانت قطعی برساند وجود روحانیت در بین مردم است و امروز هر آن که چه داریم به برکت اسلام و خون شهدا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.