×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
تقدیر از پژوهشگران برتر در آمادگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” همزمان با آغاز هفته پژوهش، مراسمی به همین مناسبت همراه با تقدیر از پژوهشگران برتر با حضور مسئولین شهرستان جمعی از پژوهشگران، دانشجویان و کارکنان پایور و وظیفه آمادگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی در سالن اجتماعات این آمادگاه برگزار شد.

فرماندهی آمادگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ضمن خیر مقدم به حاضرین با بیان مطالبی در باب اهمیت پژوهش و تولید علم و فناوری گفت: نیروی دریایی راهبردی تاکنون در عرصه پژوهش، تولید علم و کمک به خودکفایی کشور با یاری خداوند متعال با تأسی از رهنمودهای فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) گام های خوبی برداشته و این راه پر افتخار و غرورافرین را با جدیت ادامه خواهد داد تا هرچه زودتر کشور در تمام زمینه ها از بیگانگان بی نیاز گردد از بهترین دلیلها بر علمی، نظامی، سیاسی و بین المللی بودن نیروی دریایی راهبردی است.

ناخدایکم منصوری مقدم در ادامه افزود: انجام پژوهش و تولید علم و فناوری توسط نیروی دریایی راهبردی نه تنها در بخش نظامی در حال انجام است، بلکه ای نیرو در مسائل مختلف غیرنظامی نیز با دانشگاه ها و نهادهای علمی کشور همکاری و تعامل بسیار خوبی دارد.

در ادامه مراسم دکتر ابوالفضل جعفرقلیخانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان به ایراد سخن پرداخته و بیان داشت: امروز آنچه من در گزارشات ارائه شده دیدم، نشان دهنده یک رویکرد هدفمند و سیستمی در نیروی دریایی راهبردی و به ویژه در حوزه شهرستان سیرجان است و این موضوع نیروی دریایی ارتش را فراتر از یک نیروی مسلح نشان میدهد.

رییس دانشگاه ازاد اسلامی واحد سیرجان اینگونه اظهار داشت: اهتمام جدی به پژوهش و تحقیقات، توجه به مسئولیتهای اجتماعی و مهمتر از همه وجود یک تفکر نظامند، مهندسی شده و سیستماتیک که بحق ، دلالت بر راهبردی نامیده شدن نیروی دریایی ارتش توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد و البته این تعبیر وسیع و عمیق، رسالت بسیار سنگینی را برای نیروی دریایی تعریف میکند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایا از پژوهشگران برتر امادگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی که در زمینه تولید علم و مقالات علمی، و فناوری های نوآورانه فعالیت داشتند تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.