×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
توزیع کارت شرکت در کنکور دکترای ۹۳ از ۱۳ اسفندماه

به گزارش“سیرجان خبر” حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس اطلاعیه منتشره سازمان سنجش آموزش کشور که از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۴ اسفندماه ۹۲ بر روی سایت این سازمان قرار گرفت و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه ۵ اسفندماه نیز منتشر شد، کارت شرکت در آزمون  ۲۴۰ هزار و ۳۶۱ داوطلب آزمون دکتری از روز سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه به‌همراه برگ راهنمای آزمون روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی گفت: داوطلبان این آزمون تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۵ اسفندماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون به همراه برگه راهنمای آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌ دکتری برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود به همراه برگه راهنمای آزمون پرینت تهیه کنند.شهرستان محل آزمون هر داوطلب در ذیل پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.

توکلی با تاکید بر اینکه داوطلبان‌ اطلاعیه منتشر شده این سازمان را دقیق مطالعه کنند، تاکید کرد: داوطلبان با مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و جدول شماره یک این اطلاعیه سازمان  از شهرستان محل آزمون خود مطلع شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: داوطلبان براساس تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

وی اضافه کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال ۹۳ منحصرا در صبح روز جمعه ۱۶ اسفند ۹۲ در ۵۳ شهرستان مختلف کشور و حوزه‌های امتحانی مربوط در ۸ گروه آموزشی و ۲۶۷ کد رشته امتحانی با حضور ۲۴۰ هزار و ۳۶۱ داوطلب برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.