×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی سپاه بین نیازمندان شهرستان سیرجان

به گزارش سیرجان خبر؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان در حاشیه توزیع این کمک‌های مومنانه اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.

 

سرهنگ علی دستوری گفت:  توزیع بسته‌های حمایتی یکی از برنامه‌ها و رویکردهای سپاه در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به‌ویژه در ماه مبارک رمضان است که در ماه مبارک رمضان امسال ۱۲۰۰ سبد حمایتی به ارزش هر سبد معیشتی ۹ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: اقلام سبد غذایی امسال شامل برنج، مرغ، خرما، روغن، رب گوجه، حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام پرمصرف این ماه بوده است.

 

دستوری با اشاره به جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان گفت: این سبدهای غذایی توسط فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان در میان خانواده‌های نیازمند در سطح شهر و روستاها که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

 

 سرهنگ دستوری در خصوص استمرار کمک‌های مؤمنانه گفت: قرارگاه همدلی و مواسات و کمک مومنانه امام حسن مجتبی(ع) سیرجان در راستای کمک‌های مومنانه به نیازمندان تاکنون ۱۲۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۸۹۰ میلیارد ریال با حمایت خیران نیکوکار بین نیازمندان توزیع کرده است و نهضت کمک‌های مؤمنانه را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.