×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
مجتمع خوابگاهی و کارگاه اشتغالزایی زندان سیرجان افتتاح شد/ احداث کارخانه فولادسازی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان

به گزارش سیرجان خبر؛ نصرالله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور صبح امروز در سفر به سیرجان با همراهی فرماندار سیرجان،دادستان و رئیس دادگستری و جمعی از مسئولان شهرستان و استان، مجتمع خوابگاهی و کارگاهی فنی و حرفه ای و اشتغالزایی زندان سیرجان را افتتاح کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور در این مراسم اظهار داشت: امروز یک فضای بسیار مفید و موثری با زیربنای یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در ندامتگاه سیرجان به بهره‌برداری رسید که در این فضا یک‌هزار و ۱۰۰ متر مربع فضای خوابگاهی و همچنین ۴۰۰ مترمربع بخش کارگاهی در ۳ بخش خاتم‌کاری، سنگتراشی و حرفه آموزی با اشتغال ۸۰ نفرفعالیت خود را آغاز کرد.

ابراهیمی افزود : سرانه فضای ندامتگاه سیرجان به استاندارد لازم رسید و می‌تواند آثار مثبتی در عرضه تربیتی و اشتغال و توسعه و توانمندسازی زندانیان داشته باشد و امروز رویکرد سازمان هم اولویت مولدسازی اموال مازاد سازمان و تکمیل تمامی طرح‌های نیمه‌تمام در سطح کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور از احداث کارخانه فولادسازی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان سیرجان خبر داد و افزود: طرح قابل توجه و بسیار خوبی است که با مشارکت بخش خصوصی و انجمن سیرجان آغاز شده و تا پایان امسال هم به بهره‌برداری می‌رسد و قبل از آن تا سه سال می‌تواند ارزش افزوده خوب و زمینه مناسب درآمدی برای سرمایه‌گذار و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان داشته باشد.

وی ادامه داد: از اهداف اصلی ما تحت پوشش بردن خانواده‌های زندانی و ارائه خدمات به آنان است.

ابراهیمی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری این طرح مهم ۵۰۰ میلیارد تومان است که ۳۰ درصد آن مربوط به انجمن حمایت از زندانیان سیرجان است که می‌تواند از درآمد خوب این طرح مهم در اشتغال و معیشت خانواده‌های زندانی شهرستان نقش بزرگی را داشته باشد.

وی اشتغال بعد از زندان و همچنین توانمندسازی زندانیان بعد از آزادی را از اولویت سازمان زندان‌های کشور دانست و در بازدید از بخش‌های مختلف ندامتگاه سیرجان گفت: با هدف نظارت بر امور مدیریتی زندان و برنامه‌های اولویت‌دار سند تحول قضایی سازمان یکی از مهمترین اولویت‌های بخش توانمندسازی، اشتغالزایی و بازراهیابی زندانیان است که در این راستا ارتقاء سطح سرانه خوابگاهی زندانیان را داریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.