×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
جریمه ۵ میلیون ریالی قاسم شهبا/ زمزمه ها برای تغییر در باشگاه گل گهر

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تخلفات لیگ دسته اول اعلام شد که در این میان نام باشگاه گل گهر سیرجان به چشم می خورد.

کمیته انضباطی فوتبال تیم گل گهر سیرجان را به علت اهانت مربی تیم گل گهر به داور که منجر به اخراجش شد مطابق بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تیم گل گهر سیرجان در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد اما از این نکته نباید چشم پوشی کرد که گل گهر با ورود به جام حذفی تمام وقت خود را صرف یک دوره بی ثمر کرد آن هم در شرایطی که برخی از تیم های مدعی قهرمانی به این جام ورود نکردند.

این ضعف گل گهر در لیگ دسته اول را هم می توان از جناح مدیریتی نیز بررسی کرد که مدیریت ضعیف در مجموعه ورزشی گل گهر می تواند عامل دیگری از شکست های تیم گل گهر باشد که در سال های متمادی اینگونه مدیریت بر سر ورزش شهرستان و تیم گل گهر سایه افکنده است.

حاشیه های حضور وحید ایران نژاد مدیر عامل اسبق سال های ۸۴ باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر در مراسم تجلیل از دو والیبالیست سیرجانی نوید از تحول دیگری در مجموعه ورزشی شهرستان می داد برخی ها معتقد هستند که با حضور تقی زاده در راس مدیرعاملی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برخی مدیران این شرکت و معاونت ها نیز تغییر خواهد کرد که احتمال تغییر در باشگاه گل گهر دور از انتظار نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.