×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
جشنواره فرهنگی گل گهر محبوبترین جشنواره سیرجان/تعامل بیشتر با رسانه ها و عدم رفتار سلیقه ای درخواست اهالی رسانه از مسئولان جشنواره

‍ به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در تمامی برنامه های فرهنگی شهرستان سیرجان حامی این برنامه ها بوده است و حال نیز جشنواره فرهنگی گل گهر یکی از محبوب ترین جشنواره هایی است که در راستای فرهنگ سازی و ایجاد ساعاتی مفرح هر ساله برگزار می شود و با استقبال عمیق و عظیم مردم مواجه می شود.

ششمین دوره از این جشنواره به همت موسسه معراج اندیشه ،روابط عمومی و امور بین الملل گل گهر و شورای فرهنگی منطقه در دانشگاه آزاد پردیس در حال برگزاریست ، البته برخلاف اطلاع رسانی گسترده برای اعلام شروع این جشنواره اطلاع رسانی جهت برنامه های این مراسم بسیار ناچیز بود و افراد زیادی بودند که از نشست های سودمند این دوره و دیگر برنامه های آن بی خبر بودند که این دوره باوجود برنامه های خوب و متناسب با تمام سنین به دور از مشکل نیست.

غرفه ها با فاصله و بدون نظم بنا شده اند و با نگاهی اجمالی در برخی غرفه ها اندک چیزی عایدتان خواهد گشت و تا توقف درغرفه ای و تامل در آن نخواهید هدف و کارکرد آن را دانست.البته غرفه کتاب آن که پیش از این نیز به عنوان محبوب ترین غرفه شناخته شده بود اینبار نیز با حضور ناشران کتاب علاقمندان به مطالعه را تا حدودی راضی می کند.

از طرفی نورپردازی ضعیفی که در این دوره تعبیه شده و گاه حتی شاهد خاموش شدن برخی از لامپ ها در مکان جشنواره نیز هستیم می تواند آزار دهنده باشد البته در این میان غرفه هایی که بسیار روشن تر و با نورپردازی قوی تر هستند اما انگشت شمارند.

مشکل سرویس بهداشتی نیز مشکل دیگری بود که در این دوره به چشم می خورد و میبایستی مسیری طولانی را برای رسیدن به سرویس بهداشتی بپیمایید که مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می کرد ، استیج جشن ها هم در محیطی خاکی در مجاورت پارکینگ قرار دارد که در زمان برگزاری جشن ها مشکلاتی را ایجاد می کند.

همچنین در این دوره بصورت رسمی از رسانه های دارای مجوز دعوت بعمل نیامده است و در تیم رسانه ای جشنواره کاملا سلیقه ای رفتار شده است و انتظار می رفت یک تیم حرفه ای و قوی مدیریت این کار را برعهده گیرد.

امید است با پیگیری مسئولان و مدیران محترم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در دوره های بعد با رشد و بهبود این جشنواره مواجه شویم.

گزارش:رعنا لشکری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.