×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
جمهوری اسلامی ایران هرگز با مستکبران سازش ندارد

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: دشمنانی که مقابل دین خدا می‌ایستند تا بتوانند به امیال شیطانی و دنیایی خود برسند، باید در برابرشان ایستادگی کرد.

وی بیان داشت: امروز ملت جمهوری اسلامی ایران که الگوی خود را رسول‌الله (ص) قرار داده‌اند، هرگز با مستکبران عالم سازش ندارد.

امام جمعه سیرجان به مکر، حیله و دروغگویی آمریکا در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت‌: اگر امروز‌ مسئله موشک‌های ایران اسلامی را مطرح می‌کنند به دنبال حفظ تحریم‌ها‌ی خود هستند.

حسینی افزود: ما باید با برنامه‌ریزی مسئولان بر استقلال و خودکفایی خود توجه‌ داشته‌باشیم، چرا که استکبار و آمریکا صادقانه عمل نمی‌کنند، همان‌گونه که در کوبا پس از سال‌ها از لغو تحریم‌ها، همچنان تحریم‌های استکباری پا برجا است.

وی تحرکات نظامی ترکیه و اشغال خاک عراق را بدون هیچ مجوزی محکوم کرد و ادامه داد: در منطقه‌ای که باید کشورها و ملت‌ها در برابر تروریست‌ها و مستکبران متحد باشند، دولت ترکیه سیاست خصمانه‌ای را در پیش گرفته و باید در این سیاست تجدید نظر کند.

خطیب جمعه سیرجان همچنین با تسلیت رحلت نبی اکرم اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از حضور مردم در مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر قدردانی کرد و گفت‌: باید همیشه ارزش‌های اسلامی بر همه امورات زندگی مقدم باشد.

وی افزود: ائمه اطهار (ع) در راه حفظ ارزش‌ها در برابر دشمنان اسلام ایستادند و تا پای جان از این ارزش‌ها دفاع کردند.

حسینی بر سبک زندگی اسلامی تاکید و تصریح کرد: تنها راه و روش سبک اسلامی دارا بودن خصائص پیامبر (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) یعنی بردباری‌، با فقرا نشستن، خوش خلقی و جود و سخاوت است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است ما به عنوان یک شیعه و پیرو ائمه اطهار (ع) زندگی این بزرگواران را مطالعه داشته‌باشیم و همانند آنها عمل کنیم.

حسینی بر استفاده فرهنگی صحیح از مکان‌های هیئت‌های عزاداری و حسینیه در طول سال هم تاکید کرد و گفت‌: حرمت ماه‌های صفر و محرم را با ترک گناه در همه ایام سال داشته‌باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.