×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
جوانان کشتی‌گیر برتر کرمان مشخص شدند/سیرجان قهرمان کشتی آزاد

koshtiبه گزارش“سیرجان خبر” ناصر گل‎محمدی اظهار کرد: این رقابت‎ها  با حضور۷۰ کشتی‌گیر آزاد و ۴۰ کشتی گیر فرنگی‌کار از سراسر استان برگزار شد.

سرپرست هیئت کشتی استان کرمان افزود: در رده انفرادی کشتی فرنگی در وزن ۵۰ کیلوگرم «آرش کارآموزیان» از کرمان ، ۵۵ کیلوگرم فرنگی «مهران بنی اسدی» از رفسنجان،  ۶۰ کیلوگرم «هادی بهروز» از جیرفت ،  ۶۶ کیلوگرم « محمد خواجه بهرامی» از جیرفت،  ۷۴ کیلوگرم «علی رنجبر» از کرمان، ، ۸۴ کیلوگرم «محمد جواد حسنی راد»  از رفسنجان،  ۹۶کیلوگرم «میلاد سلاجقه » از کرمان و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم «ایمان فاریابی» از جیرفت، مقام نخست این رقابت‌‎ها را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رشته تیمی کشتی فرنگی نیز کرمان(به دلیل بیشتر بودن نفرات اولش در این رشته) با ۶۳ امتیاز اول شد و تیم‎های کهنوج با ۶۳ امتیاز و جیرفت با ۵۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

سرپرست هیئت کشتی استان کرمان افزود: در کشتی رشته آزاد وزن ۵۰ کیلوگرم «نعیم عسکری‌نژاد» از بافت، ۵۵ کیلوگرم «محمد اربابی» از سیرجان ، ۶۰ کیلوگرم «جواد قناد» از بم ، ۶۶ کیلوگرم «میلاد سلجوقی» از بافت ، ۷۴کیلوگرم « علی‌اکبر مهیاپور» از سیرجان ، ۸۴کیلوگرم « حجت اسفندیار پور» از سیرجان ، ۹۶ کیلوگرم « علیرضا اسفندیارپور » از سیرجان و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز « پوریا محمودی » از شهربابک در جایگاه نخست ایستادند.

وی تصریح کرد: در  رشته تیمی کشتی آزاد  تیم‌های سیرجان ، رفسنجان و شهربابک به ترتیب با ۶۰،۵۵ و ۵۴ امتیاز اول تا سوم شدند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: نفرات اول این رقابت‌ها در قالب تیم استان به رقابت‌های کشتی جوانان کشور اعزام می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.