×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 22 May , 2024
حرکات مذبوحانه ترامپ بخاطر عصبانیتش از شکست تروریست‌ها در منطقه است/ یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر ملا کردن قدرت پوشالی آمریکا در منطقه است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با بیان اینکه اقتدار ملت ایران در صحنه جهانی دشمن را  به یاوه‌گویی انداخته است از لحن سخنان رئیس جمهور آمریکا در مورد ملت ایران انتقاد کرد و اظهار داشت: حرکات مذبوحانه ترامپ و سیاست‌های ابلهانه وی به خاطر عصبانیتش از شکست و نابودی تروریست‌ها در منطقه است و ملت ایران هرگز اجازه قلدری و ظلم در منطقه را به کسی نمی‌دهد و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ما بر ملا کردن قدرت پوشالی آمریکا در منطقه و جهان است.

وی افزود: برجام هرگز قابل مذاکره نخواهد بود و ما هرگز ناقض برجام قرار نمی‌گیریم اگر آمریکا تلاش می‌کند با توطئه هزینه نقض برجام را از ما بگیرد، سخت اشتباه می‌کند و نقض کننده برجام پاسخ قاطعی از ملت ایران دریافت می‌کند.

حسینی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با جنگ تحمیلی دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده بود اما غافل بود که قدرت ما در رشادت و ایمان جوانان است و این قدرت همیشه هست و امروز دشمنان شکست خورده ملت ایران هستند.

خطیب جمعه سیرجان با یادآوری اول مهر روز بازگشایی مدارس و آغاز بهار علم و دانش  اظهار کرد: توصیه ارائه تهذیب، تحصیل و ورزش را به دانش‌آموزان و تربیت اسلامی همراه با برنامه‌ریزی فراگیر در راستای تحقق علم بیشتر به مربیان و اولیای مدرسه داریم.

وی بر نقش اولیاء دانش‌آموزان در تحقق مسیر علم و دانش تاکید کرد و گفت: بر خانواده است همراه با مدرسه زمینه رسیدن به رشد علمی و اخلاقی را برای فرزندان فراهم کنند و امروز دشمن به دنبال توطئه‌های خود برای اهدافش است تا بتواند فکر و عقل جوانان را در اختیار خود داشته باشد.

حسینی با تاکید بر حضور گسترده مردم در عزاداری‌های ماه محرم و صفر گفت: ماه محرم ماه الگوگیری از رشادت و شجاعت حضرت امام حسین (ع) در برابر مستکبران است و انقلاب اسلامی ما و پس از آن  الگویش نهضت عاشورا بود که پیروز شد.

لازم بذکر است نمازگزاران سیرجانی امروز هم بعد از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی از مصلا تا میدان انقلاب پرداختند و در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، یاوه‌گویی‌های رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.