×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
حرکت اربعین الهام گرفته از فرهنگ عاشوراست/ ملت ایران ملتی مقاوم و بزرگ است

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از فارس،شهباز حسن‌پور با اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی و تجمع بزرگ شیعیان سراسر جهان در عراق اظهار داشت: حرکت عزت‌آفرین اربعین الهام گرفته از فرهنگ عاشوراست و ما امروز شاهد حرکتی بزرگ و تجمع عشاق ائمه اطهار از سراسر جهان هستیم که مدیریت آن را جمهوری اسلامی بر عهده دارد، این اقتدار ایران اسلامی‌ست و همه دنیا باید متوجه آن باشند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، راهپیمایی اربعین حسینی را عامل از هم پاشیده شدن طرح آمریکایی – صهیونیستی جدایی اقلیم کردستان دانست و ابراز داشت: البته این طرح از همان ابتدا شکست خورده بود، طرح استقلال یک مهره سوخته بود که البته تمام شده است، اما این حرکت، بقایای آن را هم برخواهد چید.

وی راهپیمایی اربعین را یکی از ارکان اقتدار عراق دانست و خاطرنشان ساخت: این حرکت، تاثیر بسیار بزرگی در اقتصاد، امنیت و تمام آنچه که مربوط به اقتدار عراق است، می‌تواند داشته باشد، در واقع راهپیمایی اربعین با اقتدار عراق گره خورده است.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ما ملتی مقاوم و بزرگ است و کشور ما هم به غیر از خدا و توانمندی‌های داخلی به چیز دیگری دل نخواهد بست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.