×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
حضور در انتخابات بر اقتدار بیشتر کشور می‌افزاید/ انتخاب اصلح وظیفه شرعی و قانونی است/ نگاه به درون و عزم جدی بر توان تولیدات داخل اقتصاد را شکوفا می‌کند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، حضور در انتخابات را موجب اقتدار ملت ایران و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان مستکبر طی ۳۸ سال گذشته از حضور مردم در صحنه می‌ترسیدند و توطئه هم دارند در وقت انتخابات این حضور مردم را کم رنگ جلوه دهند، لذا وفاق ملی ملت ایران حضور است که مردم همیشه رقم می‌زنند.

وی همبستگی را موجب شکست دشمنان عنوان کرد و گفت: قدرت‌های مستکبر هیچگاه از منافع خود در منطقه نمی‌گذرند و می‌دانند اسلام و نظام اسلامی قدرتی است که مقابله با زورگویی‌ها و ظلم آنها دارد و همین امر موجب توطئه‌ها و نقش‌ها علیه این نظام و مردم ما را دارد.

حسینی بیان داشت: حضور در انتخابات لازم و ابزاری است که هم دشمن را شکست می‌دهد و هم بر اقتدار بیشتر کشور ایران می‌افزاید.

وی بر توجه مردم به کاندید اصلح تاکید کرد و ادامه داد: انتخاب اصلح وظیفه شرعی و قانونی است که این اصلح باید امور خود و برنامه‌هایش را با دیدگاه رهبری مطابقت دهد و هدفش رسیدن به خدمت باشد نه رسیدن به قدرت.

خطیب جمعه سیرجان با تاکید به مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: نگاه به درون و عزم جدی بر توان تولیدات داخل اقتصاد را شکوفا می‌کند و در این شکوفایی مشکل اشتغال که امروزه گریبانگیر همه است، برطرف می‌شود.

حسینی در ادامه از سیاست رئیس جمهور آمریکا و برنامه ۱۰۰ روزه‌اش انتقاد کرد و گفت: این ۱۰۰ روز وعده وی با تظاهرات و نارضایتی مردم گذشت و در همین مدت ترامپ خود را نشان داد که ظلم و جنایت در جهان همچنان توسط سردمداران آمریکا ادامه دارد.

وی به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز اشاره کرد و امنیت به دست آمده و اقدامات این سربازان را دستگیری عوامل دشمن افتخار‌آفرین عنوان کرد و بیان داشت: ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن با وجود چنین سربازان و اقتداری که در نیروهای مسلح است، همیشگی خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.