×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی در قبال مردم یمن هیچ اقدام عملی ندارند/ مردم و مسئولان به استحکام در ساخت و سازها جدیت داشته باشند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان افزود: ناکامی های آمریکا در توطئه های خود از جمله شکست و ناکامی آمریکا در سوریه و عراق پس از شکست داعش و همچنین ناکامی در جدایی اقلیم کردستان موجب شکست قدرت و توطئه آمریکا در منطقه خاورمیانه شد.
وی اظهار کرد: امروز مثلث شوم رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا شیطنت خود را در لبنان آغاز کرده که این توطئه هم به طور قطع شکست می خورد و بیچاره و درمانده دشمنانی هستند که حضور مردم عراق، لبنان و سوریه را می بینند و هنوز دست به حرکات نابخردانه ای می زنند که این نشان از حماقت و روحیه استکباری دشمنان اسلام است که آنان را رسواتر می کند.
حسینی همچنین افزود: پیاده روی اربعین شناساندن حضرت امام حسین (ع) و تبلیغ مکتب شیعه به جهان بود که نشان داد اسلام همیشه مقتدر و پاینده است و دنیا امروز نگاه امید و اقتدار به اسلام و مسلمانان دارد و دشمنان اسلام می دانند کاری از پیش نمی برند و توطئه هایشان برای حفظ خودشان است.
خطیب جمعه سیرجان ضمن ابراز همدردی با مردم کرمانشاه و تسلیت فقدان هموطنان در حادثه زلزله افزود: این حوادث بسیار سخت و غم انگیز است اما باید درسی بزرگ باشد تا مردم و مسئولان به استحکام در ساخت و سازها جدیت داشته باشند و بدانیم هر شهری ممکن است گرفتار اینگونه حوادث شود که وظیفه همگانی است به گونه ای عمل کنیم تا خسارت و تلفات جانی نداشته باشیم.
وی از کمک های مردمی به مناطق زلزله قدردانی و تصریح کرد: این کمک ها نشان از همبستگی ملت ایران در هر فراخوان و آمادگی است و این آمادگی ها است که امروز دشمنان را به زانو در آورده است.
امام جمعه سیرجان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف هزار و ۱۰۰ کانتینر کالای قاچاق گفت: راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی استفاده از توان داخلی و منابع ملی است و امروز افرادی که تجارت خود را در کالای قاچاق می بینند سد راه اقتصاد مقاومتی هستند و به این کشور خیانت می کنند که باید جلوشان گرفته شود.
خطیب جمعه سیرجان جنایت عربستان در بمباران مردم یمن را محکوم کرد و گفت: کشوری که ادعای مسلمانی دارد به چه قانون و جراتی این همه کشتار و ظلم در حق مسلمانان دارد و چرا حقوق بشر و سازمانهای بین المللی هیچ اقدام عملی ندارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.