×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
حل مشکل مددجویان کمیته امداد سیرجان باید در اولویت کاری مسئولین قرار گیرد/ سیرجان برترین شهر کشور در بخش کاهش مستمری‌بگیران این نهاد است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه کار و اشتغال زایی افراد تحت پوشش کمیته امداد و جوانان بیکار شهرستان که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و خیرین سیرجان برگزار شد،گفت:شهرستان سیرجان از پتانسیل های بالایی  برای حل مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردار است.

فتاح درخصوص سرمایه گذاری هایی که در شهرستان سیرجان  شده است گفت:حل مشکل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سیرجان باید در اولویت کاری مسئولین شهرستان سیرجان قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه هنر کمیته امداد باید بنا بر کاهش افراد زیر پوشش و ریشه‌کن کردن فقر مطلق باشد، تصریح کرد: سیرجان برترین شهر کشور در بخش کاهش مستمری‌بگیران این نهاد است که در استان کرمان ۶٫۵ درصد و در سیرجان ۳٫۶ جمعیت زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند که با این همت و همدلی مسئولان به‌ زودی در این شهرستان آمار مستمری‌ بگیران به صفر می‌رسد.

فتاح یکی از اهداف مجلس را رفع فقر عنوان کرد و گفت: در نظام ولایی، اگر در رفع فقر جدی هستیم مسئولان ما باید زندگیشان مانند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و نباید زندگیشان با فقرا فاصله داشته باشد.

وی افزود: ۴۵۰ نفر از افراد زیر پوشش در سیرجان فاقد مسکن هستند که ما کمک می‌کنیم این افراد هم با همکاری مسئولان صاحب خانه شوند و تا دو سال آینده مسکن آن‌ها ساخته شود در این جلسه یکی از خیران اعلام کرد که ۱۰ میلیون تومان به هر نفر وام قرض‌الحسنه می‌دهد و ۲۰ میلیون تومان هم ما می‌دهیم تا دیگر در این شهرستان افراد زیرپوشش بدون خانه نداشته باشیم.

گزارش:هانیه درویش زاده

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.