×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
حمایت از تولید کالای با کیفیت ملی وظیفه دولت است/ تنها راه پیروزی بر جنگ اقتصادی عمل به اقتصاد مقاومتی است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذار، کارفرما و کارگربرای حمایت از تولید کالای با کیفیت وظیفه دولت است و دولت با تیم اقتصادی کارآمد بازار ارز را کنترل کند تا شاهد ارز ۵ هزار و ۲۰۰ تومانی نباشیم و بازار ارز باید به شکل مطلوب کنترل تا ثبات اقتصادی برقرار شود.

امام جمعه سیرجان نظارت بر مبارزه با کالای قاچاق را یادآور شد و گفت: تنها راه پیروزی بر جنگ اقتصادی که آمریکا علیه ملت ما به وجود آورده  عمل به اقتصاد مقاومتی و توجه و حمایت و خرید کالای ایرانی است که مردم هم به این اصل مهم توجه خواهند کرد.

حسینی با انتقاد و شرم‌آور خواندن به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط حکام عربستان بیان کرد: فشارهای ترامپ بر بن سلمان موجب این اقدام شرم‌آور شد و رئیس جمهور آمریکا که سیاست کاری‌اش دوشیدن آل سعود برای بقای رژیم غاصب قدس است امروزه گفته است اگر می‌خواهید آمریکا در سوریه بماند هزینه‌اش را بدهید که باز هم تاراج سرمایه مردم عربستان برای تقویت دشمنان اسلام است.

خطیب جمعه سیرجان افزود: اگر امروز سرمایه مسلمانان توسط رژیم حاکم عربستان در کشتار ملت‌های یمن، فلسطین و مسلمانان پرداخت می‌شود به خاطر این است که این حاکمان بازیچه دست آمریکا شده‌اند و خوب است بدانند دشمنان اسلام به محض اینکه احساس پیروزی کنند در نابودیشان هم پیشقدم خواهند بود.

حسینی به نامه اسماعیل هنیه رهبر حماس به رهبری معظم نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تنها راه پیروزی بر دشمنان مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم است و رهبری معظم نظام اسلامی هم اعلام فرمودند، همانگونه که ما د ر کنار ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت ایستاده‌ایم به حمایت خود ادامه می‌دهیم و خود را موظف به این حمایت می‌دانیم تا به پیروزی بر دشمنان اسلام برسیم.

امام جمعه سیرجان به شهادت سردار رشید اسلام شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی شهید اهل قلم پرداخت و اظهار کرد: با شهادت و خون است که دشمنان اسلام نابود شدند و شکست خوردند و امروز هم که اسلام به اقتدار خود می‌رسد دشمنان اسلام به فکر توطئه و ترفند جلوگیری از این اقتدار هستند.

وی به سالروز فناوری هسته‌ای در ۲۰ فروردین و دستیابی ملت ایران به این مرتبه علمی بزرگ در جهان اشاره کرد و گفت: توانستن و رسیدن به اقتدار در نظام اسلامی و روحیه جوانان ایران اسلامی همیشگی است و دشمن فکر نکند با هیاهو می‌تواند ما را از راه رسیدن به پیشرفت باز دارد که هرگز نخواهد توانست.

حسینی بر توجه به حقوق کارگران برخی از واحدهای صنعتی هم اشاره و خاطرنشان کرد: همه کارفرمایان ما به فکر حقوق کارگران هستند اما خیلی از موارد باید در عمل به فکر حقوق کارگر بود تا نارضایتی‌ها در پرداخت حقوق به‌موقع کارگران نباشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.