×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
خام فروشی توهین بزرگی به مردم است/ درآمد ۲٫۵ میلیاردی گل گهر در سال گذشته

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” عصر روز گذشته مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت صنعتی و معدنی گل گهر با حضور رئیس بانک سپه ، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان در محل مسجد بلال مجتمع گل گهر برگزار شد.
استاندار کرمان در این مراسم گفت: امیدواریم آقای تقی زاده در سنگر سختی که امروز تحویل می گیرد، تلاش کند تا با کمک خداوند متعال آن را ساخته و در جهت آبادانی و توسعه قرار بدهد.
رزم حسینی با اشاره به امضای ۷۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی می خواهد که استان کرمان ساخته و آباد شود و باید نمایندگان را در جهت آبادانی به کمک بطلبد و ائمه جمعه باید در این زمینه همکاری کنند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: نخستین درخواست ما از همه مسوولان گل گهر و استاندار و هیئت مدیره گوهر زمین، ادامه روند جلوگیری از خام فروشی است.
شهباز حسن پور اذعان داشت: خام فروشی را توهین بزرگ به مردم می دانیم و در سال های گذشته این بحث را فریاد زده ایم که باید از خام فروشی جلوگیری شود و این خواسته اصلی و به حق مردم سیرجان است
عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: درخواست دیگر از مدیرعامل جدید گل گهر استفاده از نیروهای خلاق و مدیر شهرستان است و امیدواریم بحث استخدام نیروهای بومی در دستور کار این مجتمع قرار بگیرد.
حسن پور با بیان اینکه در بحث توسعه‌ای هیچ دغدغه ای نداریم و می خواهیم که بحث آب را به طور جدی در دستور کار قرار دهیم بیان کرد: شرکت های بزرگ مانند گل گهر باید مسوولیت اجتماعی خود را نیز انجام دهند و در این صورت زیباترین و بهترین شهرستان را خواهیم داشت.
محمد جلال مآب مدیر اسبق گل گهر در تشریح عملکرد شش ساله خود در این شرکت گفت:توسعه و تدوین طرح جامع ظرفیت های جدید منطقه گل گهر برای رسیدن به تکمیل زنجیره تولید فولاد در منطقه گذاشته شده است که گل گهر ۹۸ به ظرفیت تولید ۲۰ میلیون تن گندله و ۵ میلیون تن فولاد تبدیل خواهد شد.
وی بیان کرد: ۲ هزار میلیارد تومان در انتقال آب تا گل گهر و ۲ هزار میلیارد تومان در فولاد در تولید ورق سرمایه گذاری شده است و امروز ارزش گل گهر بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان و درآمد شرکت در سال ۹۳ میزان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.
جلال مآب اظهار داشت: امروز ۹۰۳ نفر از گل گهر مستقیم حقوق دریافت می کنند و ۵ هزار نفر در منطقه گل گهر کار می کنند که از نیروهای بومی استفاده شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.