×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
خروج آمریکا از برجام نشانگر عدم پایبندی رئیس جمهور آمریکا به قوانین بین‌المللی است/ آمریکا بداند که اقتدار ملت ایران شکست‌ناپذیر است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فروردین ماه ۹۴ فرمودند «فریب لبخند طرف مقابل را نخورید و به وعده‌های دروغش دل نبندید».

وی بیان داشت: امروز کلام رهبری بر تمام دنیا ثابت شد، اما شاید مسؤولانی که دیر می‌فهمند، هنوز هم دلخوش به برخی وعده‌های دشمنان باشند، اما بدانند، خروج آمریکا از برجام نشانگر عدم پایبندی رئیس جمهور آمریکا به قوانین بین‌المللی است.

حیدری تصریح کرد: به هشدارهای رهبری توجه کامل داشته باشیم و قبول کنیم که دلیل دشمنی آمریکا با ملت ایران، نظام اسلامی بوده و انرژی هسته‌ای بهانه است، عملکردها به‌گونه‌ای رقم خورد که باید بین دو گزینه ذلت یا شمشیر قرار گرفت تا آمریکا بداند که اقتدار ملت ایران شکست‌ناپذیر است.

وی افزود: برای مقابله با آمریکا باید چهار اصل قدرت، بصیرت، وحدت و استقامت در بین ملت و دولت ما حاکم باشد و با عمل به این اصول هیچ قدرتی هم نمی‌تواند، ملت رشید ایران را از اهداف خود جدا کند و مطمئن باشید، پیروزی از ملت ایران و شکست از استکبار جهانی است.

خطیب جمعه سیرجان با تشریح اوضاع اقتصادی اروپا و رایزنی برای رونق بازارشان ادامه داد: بدانیم که اروپا هم طرف ما نیست و به دنبال منافع خود است و تا روزی با ما می‌ماند که منافعش تأمین شود در غیر این صورت به آمریکا نزدیک‌تر است.

حیدری حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را جبران شکست‌های پی در پی اشغالگران قدس دانست و عنوان کرد: اگر تا به حال نوکران آمریکا و صهیونیست‌ به کشتار مردم سوریه ادامه می‌دادند، امروز خود ارباب دست به کار حمله و جنایت شده است.

وی اذعان داشت: باید به آن‌ها فهماند، پیروزی ملت سوریه و استقامت قطعی و نزدیک است و هر حمله و تهاجم آن‌ها ضرر و پشیمانی را برایشان رقم می‌زند.

حیدری با انتقاد از ضعف مقابله با تهاجم فرهنگی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری طی دهه‌های گذشته تهاجم فرهنگی را خطر بزرگ هدایت شده از سوی دشمنان عنوان کردند، اما عملکردهای مسؤولان به‌گونه‌ای بود که باید امروزه از وضعیت شبکه‌های مجازی، بی‌بندوباری و بی‌حجابی‌ها که همان ضعف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بوده است، تأسف خورد و انتقاد کرد.

امام جمعه موقت سیرجان به سند تحول آموزش پرورش اشاره کرد و افزود: با ابراز تأسف به این سند که باید نسبت به اجرای کامل آن توجه می‌شد، تنها ۱۰ درصد عمل شده است و سند ۲۰۳۰ هم که نباید اجرایی شود، بندهایی از آن اجرا شده و یا در حال اجرا است.

وی همبستگی ملت ایران را در راهپیمایی امروز پاسخی کوبنده به رئیس جمهور آمریکا در قبال عملکرد خصمانه او به نظام اسلامی و ملت دانست و گفت: هیچ قدرتی در مقابل  ملت ایران به اهداف شوم خود نمی‌رسد و حضور ما اقتدار همیشگی است.

حیدری همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ورود به بهشت و دوری از جهنم را از فیوضات این ماه ذکر و اضافه کرد: باید طی چند روز مانده تا ماه رمضان مساجد را غبارروبی کرد و آماده ورود به این ماه باشیم، همچنین هرگز فراموش نکنیم که رمضان ماه تعلیم و تربیت در محضر خدا و تلاوت قرآن کریم است و خداوند روزه را سپری در مقابل آتش جهنم قرار داده است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.