×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
خودکفایی ۱۱۶۹ خانوار زیرپوشش کمیته امداد سیرجان

komite emdadبه گزارش“سیرجان خبر” محمد‌ یزدان‌خواه ظهر امروز در حاشیه بازدید کارشناسان و بازرسان کمیته امداد امام خمینی از کمیته امداد سیرجان اظهار داشت: با اعطای تسهیلات کمیته امداد امام خمینی سیرجان به مددجویان طی سال جاری یک هزار و ۱۶۹ خانوار از زیر پوشش این نهاد خارج شده و به مرحله خودکفایی و اشتغال رسیدند.

وی ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وام‌های امدادی و تسهیلات بانکی به مددجویان زیر پوشش امداد پرداخت شد که در زمینه‌های مختلف ‌به مرحله خودکفایی رسیده و با پیشنهاد خود از‌ پوشش‌ خارج شدند.

معاون‌ کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیرجان عنوان کرد:‌ طی ‌سال جاری‌ برای ۳۷ نفر در مراکز صنعتی و تولیدی کاریابی شده‌ تا بتوانند مستقل زندگی کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶ هزار و ۳۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد سیرجان هستند، گفت‌: ۸۹۱ نفر از زنان مددجوی امداد که زیر ۵۰ سال هستند، موفق به دریافت وام خودکفایی شدند تا به اشتغال خانگی برسند.

یزدان‌خواه ابراز داشت: به منظور رونق اشتغال خانگی برای ۶۵ نفر از مددجویان آموزش‌های کوتاه و بلند مدت در گلیم‌بافی و قالی‌بافی برگزار شده است.

وی از اتمام ساخت ۱۴ واحد مسکونی ویژه مدد‌جویان فاقد مسکن هم خبر داد و افزود‌: این واحدها با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و زیربنای در مجموع یک هزار متر مربع از کمک‌های واحدهای معدنی و صنعتی به اتمام رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.