×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
داعش نتیجه تلاش و سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ بسیج هر حرکتی علیه مصالح اسلام و مسلمانان را پاسخ قاطع می‌دهد

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با تبریک پیروزی نیروهای مقاومت بر حکومت خودخوانده داعش اظهار داشت:داعش نتیجه تلاش و سیاست دولت‌های مختلف آمریکا و رژیم صهیونیستی است که امروز متلاشی شد.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: این ضربه تنها به داعش نبود بلکه به دولت‌های قبلی و فعلی آمریکا و صهیونیست‌ها و نوکرانشان در منطقه بود که امروز قدرت سپاه اسلام و نیروهای مقاومت را به دنیا ثابت کرد.

حسینی گفت: این پیروزی را به مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و ملت‌های مسلمان در منطقه اعم از ایران، سوریه، عراق و لبنان و … تبریک می‌گوییم و همه باید همچنان آمادگی خود را حفظ کنیم و لحظه‌ای از توطئه و نیرنگ دشمنان غافل نمانیم.

وی افزود: شعار و حرف همیشگی مسلمانان این است که ما می‌توانیم و این توانستن که امروز جهان استکبار را شکست داد در قالب ایستادگی و مقاومت است و این سلاح مقاومت را امروز همه ملت‌های منطقه دارند و هرگز این اقتدار را از دست نمی‌دهند و با این اقتدار ظلم و ستم را در منطقه از بین خواهیم برد.

خطیب جمعه سیرجان گفت: وعده پیروزی را خداوند به حق داده است و ما بعد از انقلاب به واضح این وعده را بیشتر دیدیم و امروز هم می‌دانیم با مقاومت و ایستادگی همانطور که بر ستمگرانی همچون صدام و داعش پیروز شدیم و آنان نابود شدند رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هم از بین خواهند رفت و حکومت اسلام و مستضعفین به حضرت ولی‌عصر (عج) خواهد رسید.

حسینی با تبریک هفته بسیج نقش موثر این نهاد انقلابی و نیرو را موجب جریان حرکت مقابله با استکبار در منطقه عنوان کرد و افزود: این بسیج در عراق، سوریه و لبنان تاثیرگذار در پیروزی بر همه قدرت تسلیحاتی دشمنان بود و این نیرو در دفع غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس آماده است و هر حرکتی علیه مصالح اسلام و مسلمانان را پاسخ قاطع می‌دهد.

وی هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی را به همه دریادلان و نیروهای مستقر در سیرجان تبریک گفت و افزود: این روز یادآور دلاورمردی‌های نیروی دریایی در انهدام نیروی دریایی رژیم بعث عراق، حماسه ناوچه قهرمان پیکان، نقش نیروی دریایی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس و اقتدار کشور ما در عرصه جهانی در دریا است که به همه آنان درود و سلام می‌فرستیم.

امام جمعه سیرجان با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) گفت: جشن پیروزی برداعش را همراه با جشن آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) را روز سه‌شنبه آینده در این شهرستان برگزار می‌کنیم و از همه مردم برای حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

حسینی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و خاطرنشان کرد: بر اساس آیات قرآنی و سخنان نبی اکرم این فریضه موجب اصلاح جامعه می‌شود و ما موظف هستیم در برابر هر خطا و معصیت آشکار بی‌تفاوت نباشیم بلکه تذکر دهیم و توجه به رعایت امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.