×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
دانشگاههای فنی و حرفه ای از بزرگترین دانشگاههای کشور هستند

به گزارش “سیرجان خبر” فرماندار سیرجان همچنین با اشاره به اینکه از محل اعتبارات شهرستان برای طرح های عمرانی و حصار کشی آموزشکده پسرانه فنی شهید کرانی سیرجان ۳میلیارد ریال اختصاص یافته است گفت: لازم است  دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز در خصوص اتمام طرح های نیمه تمام در سیرجان اقدام کند.
در این جلسه حجه الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان هم بر ضرورت رفع مشکلاتی که ناشی از کمبود اعتبارات عمرانی است تاکید کرد و گفت: دانشجویان امانت های این ملت به دست ما هستند و توجه به کیفیت آموزش مهم است.
صالحی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور هم در این نشست ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مراکز آموزشی سیرجان گفت: دانشگاههای فنی و حرفه ای از بزرگترین دانشگاههای کشور هستند که در آموزش های مهارتی خوب کار می کنند و امروزه استان کرمان با ۱۵آموزشکده و دانشکده که ۱۱هزار نفر جمعیت دانشجویی دارند، در آموزش های مهارتی در کشور جایگاه برتر را کسب کرده و پیشتاز است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات و آمار موجود ۷۵درصد از دانش آموختگان این مراکز جذب بازار کار شدند و در خیلی از رشته ها ۱۰۰درصد این فارغ التحصیلان وارد بازار کارمتناسب با رشته های خود شدند.
در پایان این جلسه ساختمان سلف سرویس جدید آموزشکده فنی شهید کرانی سیرجان به بهره برداری رسید .بگفته آقای وحید صادقی رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید کرانی این ساختمان با زیربنای ۸۰۰مترمربع وصرف ۱۵میلیاردریال از اعتبارات این آموزشکده احداث شده و ظرفیت ۶۰۰نفر را دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.