×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
دانش‌آموز سیرجانی موفق به کسب  رتبه ۱۴ کشوری در آزمون سراسری شد

به گزارش “سیرجان خبر” نتایج آزمون سراسری توسط سازمان سنجش منتشر شد که عرفان مجیبی از شهرستان سیرجان در کنکور سراسری در رشته ریاضی رتبه ۴ منطقه و ۱۴ کشوری را از آن خود کرد.

عرفان مجیبی در خصوص کسب این رتبه گفت: در دبیرستان استعدادهای درخشان درس می‌خواندم و متوجه شدم در کنکور سراسری امسال رتبه ۴ منطقه و ۱۴ کشوری را کسب کرده‌ام.

وی با بیان اینکه حدس می‌زدم رتبه‌ام خوب شود، گفت: اما اینکه رتبه ۴ منطقه را به دست بیاورم فکرش را نمی‌کردم و از این بابت بسیار خوشحالم و البته امسال که سال آخر بود تلاشم را خیلی بیشتر کردم و خداروشکر موفق هم شدم.

مجیبی گفت: من معمولا بخاطر درس خواندن جایی نمی‌رفتم اما کرونا باعث شد بیشتر در خانه باشیم و بیشتر درس بخوانم البته کرونا برای بچه‌های کنکور دو حالت داشت برای عده‌ای که می‌رفتند کلاس‌ کنکور باعث شد کلاس‌های‌شان تعطیل شود و ضربه بخورند و برای عده‌ای دیگر که مثل من در خانه درس می‌خواندند باعث شد بیشتر درس بخوانیم.

وی افزود: من اصلا از کلاس‌های کنکور استفاده نمی‌کردم و فقط به کلاس‌های مدرسه و کتاب‌های تست اکتفا می‌کردم و احتمالا در دانشگاه قصد دارم در رشته کامپیوتر ادامه تحصیل دهم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.