×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
درخشش دانش آموزان سیرجانی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی استان کرمان 

عباس عزت آبادی پور در گفتگو با خبرنگار سیرجان خبر؛ ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و معلم سیرجانی گفت: هر دانش آموزی که از دوره ابتدایی وارد دوره متوسطه اول می شود باید بتواند قرآن را روان بخواند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیرجان گفت: دانش آموزان محمد مهدی نصرت آبادی، علی بچاقچی زاده شول، فاطمه حلما سلیمانی، محدثه جعفری و فاطمه زهرا شاهمرادی به ترتیب در رشته های حفظ کل متوسطه دوره اول پسر، حفظ کل متوسطه دوره دوم پسر، حفظ کل متوسطه دوره اول دختر و حفظ ٢٠ جز دوره متوسطه اول دختر موفق به کسب مقام اول شدند.

وی گفت:  دانش آموزان محمد جواد پور فریدونی، محمد صالح محمود آبادی، مهدی اسدی و زینب جاهدی به ترتیب در رشته های حفظ ٢٠ جز متوسطه دوره اول پسر، حفظ ١٠ جز متوسطه دوره اول پسر، اذان متوسطه دوره دوم پسر و احکام متوسطه دوره اول دختر موفق به کسب مقام دوم و دانش آموزان حسین جاهدی، عاطفه رسولی، فاطمه مظفرپور، پریسا دهشیری، فاطمه جلالی، شقایق پناهی و فاطمه محرابی به ترتیب در رشته های احکام متوسطه دوره دوم پسر، حفظ ۲۰ جز متوسطه دوره دوم دختر، صحیفه سجادیه متوسطه دوره دوم دختر، صحیفه سجادیه متوسطه دوره دوم دختر، انشای نماز متوسطه دوره دوم دختر، دعاخوانی متوسطه دوره دوم دختر و دعاخوانی متوسطه دوره دوم دختر موفق به کسب مقام سوم و معلم سیرجانی طیبه دریابیگی سلیمی ( معاون پرورشی دبستان جوانان مساجد) موفق به کسب مقام سوم رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش فرهنگیان این مسابقات شد.

عزت آبادی اذعان کرد: مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگیان در مرحله استانی با رقابت ۵۲۳ نفر از منتخبان مرحله مقدماتی از روز ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی منطقه راین و ناحیه یک کرمان برگزار شد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیرجان گفت: مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی در ۱۳ رشته و در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری بر گزار می شود که در سال جاری بیش از ۳۰۰ هزار نفر یعنی حدود ۵۰ درصد دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی شرکت کرده اند و از این تعداد ۲۹۴۰ دانش آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند.

عزت آبادی پور اظهار کرد: مسابقات استانی نیز در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد، مرحله مقدماتی مسابقات استانی به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار شد و حدود ۴۰۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و از این تعداد ۳ دانش آموز پسر و ۴ دانش آموز دختر از شهرستان سیرجان در مرحله کشوری حضور خواهند یافت.

برپایه این گزارش، مراسم تجلیل از دانش آموزان و معلمان برگزیده مسابقات قرآن، نماز و عترت در مرحله استانی با حضور رضا رضایی مدیرکل و سید اصغر سادات حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان و… در سالن اجتماعات امام حسین (ع) آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

گفتنی است؛ از این رتبه های برتر استانی در نمازجمعه ۲ تیر ماه توسط امام جمعه سیرجان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان، معاون پرورشی این مدیریت و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان، تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.