×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
در جنگ نرم دشمنان یکی از اهداف شان بد حجابی و بی حجابی است /قدرت جهانی استکبار به واسطه مجاهدت و ایستادگی مسلمانان وتقویت جبهه مقاومت درهم شکسته است

به گزارش”سیرجان خبر ” امام جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت : درپاسخ رهبر انقلاب به نامه آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت الله خامنه ای بر حمایت از مردم فلسطین تاکید وخاطرنشان کردند که جمهوری اسلامی از هیچ کوششی برای استیفای حقوق ملت فلسطین و دفع شر رژیم جعلی صهیونیستی دریغ نخواهد کرد.

حجه الاسلام سید محمود حسینی افزود: قدرت جهانی استکبار به واسطه مجاهدت و ایستادگی مسلمانان وتقویت جبهه مقاومت درهم شکسته و عزت و سربلندی برای این جبهه آشکار است و امروز قدرت عمل در عرصه میدان مبارزه در دست مقاومت و حزب الله و مردم فلسطین است و پاسخ و پیام رهبری هم گویای این مطالب بود که همچون گذشته با ایستادگی و مقاومت در برابردشمنان مسیر عزت و شرف در حال طی شدن است و با وحدت و یکپارچگی نقشه‌های شوم دشمن خنثی شده و نصرت الهی هم نزدیک است.

وی گفت: پیام رهبرنظام اسلامی نشان دهنده حمایت راهبردی از ملت فلسطین و نیز حمایت مداوم ازآرمان فلسطین است و با طی مسیرمقاومت طرح اشغال اراضی کرانه باختری اجرایی نخواهد شد .

خطیب جمعه سیرجان هتک حرمت به مرجعیت شیعه در عراق را محکوم کرد و افزود : ‌اقدام ناشایست روزنامه سعودی الشرق الاوسط در هتک حرمت مقام عالی مرجعیت شیعه در عراق حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی سیستانی موجب تأسف و تأثراست واین توهین مذبوحانه در حقیقت توهین به دین و مقدسات اسلامی است و نشان از مفسده گری و دین‌ستیزی دارد.

حجه الاسلام حسینی گفت: مرجعیت شیعه با سال‌ها مجاهدت و مبارزه علیه استعمارو و استکبار پایه‌های استقلال و آزادی عراق را مستحکم کرد وامروز ملت رشید عراق و جوانان غیور این کشوردر بسیج همگانی تحت زعامت آیت الله سیستانی با تقویت محور مقاومت داعش و دشمنان ملت و کشور عراق را از پای درآوردند و شکست دادند وحالا همه میدانیم و اعلام می کنیم این تحرکات نابخردانه، گردی بر ساحت مقدس و نورانی مرجعیت نخواهد نشاند و نور پرفروغ مرجعیت روشن تر و فروزان ترخواهد بود ونقش کلیدی بر حفظ یکپارچگی ملی و ثبات سیاسی این کشور است.

امام جمعه سیرجان به مناسبت روز حجاب و عفاف پرداخت و گفت: ۲۱ تیر ماه، روز قیام خونین مردم مشهد در سال ۱۳۱۴علیه رضا شاه بود که می خواست ساست های ضد دینی خود را بر ملت ایران اعمال کند که با قیام مردم مشهد روبرو شد وبه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد اقدام کرد و مقاومت مردم موجب شکست سیاست های احمقانه رضا شاه و انسجام و اتحاد بیشتر مردم در برابر وی شد.

وی افزود : در جنگ نرم دشمنان یکی از اهداف شان بد حجابی و بی حجابی است که باید مواظب بود خواسته یا ناخواسته طعمه دشمن نشویم و بدانیم که گوهر حجاب و عفاف قیمتی است و هزاران خون برای حجاب و عفاف، این سرمایه با ارزش تقدیم و پرداخت شده است تا این سرمایه حفظ شود و اجرای فریضه امر به معروف قطعا تاثیر در رفع معضلات و مشکلات فرهنگی خواهد داشت.

خطیب جمعه سیرجان در خطبه اول با تاکید بر رعایت تقوا و غافل نشدن از خداوند و دوری از هوی و هوس گفت : عوامل انحراف و شیاطین آدمی را هلاک می کنند و انسان های بصیر و دانا در بندگی و دوستی با خداوند استمرارمی بخشند تا گمراه نشوند به نتیجه مطلوب در دنیا و آخرت برسند.

حجه الاسلام حسینی به اهمیت کسب فیض ماههای ذی قعده ، ذیحجه و محرم اشاره کرد و افزود : عبادات، غیر از شرایط صحّت، شرایط قبول و کمال هم دارد و می توانیم در ادامه اعمال ماه رمضان از فیوضات و اعمال در ذیقعده و ذیحجه و محرم بهره مند شویم و از ماه های سال می توان فرصت بی تکرار را در دنیا تجربه کرد و خود را به مرتبه کمال برساند.

امام جمعه سیرجان به رعایت فاصله اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی و زدن ماسک برای مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت : تنها راه مقابله با این ویروس همکاری مردم است و اگر رعایت نشود هیچ برنامه اجرایی هم نتیجه مطلوب را نخواهد داشت پس واجب است حق یکدیگر را رعایت کنیم و به فکر خود و دیگران باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.