×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
دستاورد برجام در زمینه اقتصادی، مشتی سکه تقلبی است

به گزارش “سیرجان خبر”  آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه استان قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین، با اشاره به انتخابات پیش رو و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار کرد: مردم باید برای شناخت کاندیداهای اصلح وقت بگذارند و با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، نمایندگانی شایسته را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی از نامزدهای انتخاباتی خواست در تبلیغات خود اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و صرفا به دنبال برنامه‌های خود باشند و البته از دادن وعده‌های غیر واقعی پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به مصادیق تقوا از مسئولان خواست تا با پیشه کردن این امر الهی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی و منابع طبیعی در حل مشکلات مردم  به خصوص جوانان بکوشند.

امام جمعه قزوین با ابراز تأسف از اینکه برخی از مسئولان به خارج از مرزها تکیه دارند و تنها راه حل مشکلات کشور را در گرو رابطه با بیگانگان می‌دانند، افزود: در انتخابات باید مراقب این گونه افراد بود، چراکه آنان کسانی هستند که تاریخ نشان داده به راحتی خیانت می‌کنند و اطلاعات محرمانه را به دشمن می‌رسانند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به جمله‌ای از سوی برخی از مسئولان با این مضمون که برجام را با دفاع مقدس مقایسه کرده، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس هیچ امتیازی به کسی داده نشد و البته امتیاز هم گرفته شد.

وی عنوان کرد: اما در برجام به خاطر زیاده‌روی در بزرگ نمایی برجام شرمنده قرآن و احادیث شدیم و جز دادن امتیازهای نقد و وعده‌های نسیه چیزی حاصل نشد.

عابدینی در ادامه عنوان کرد: دستاورد برجام در زمینه اقتصادی مشتی سکه تقلبی و شکلات مسموم به روان گردان است که بعضی از مسئولان با خوردن آن دچار توهم شده‌اند.

امام جمعه قزوین در خصوص اهمیت رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات نیز تأکید کرد: کاندیداهای انتخاباتی و همچنین طرفداران آنها لازم است تا نسبت به توجه به اخلاق اسلامی توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان تصریح کرد: معظم‌له مجددا تکرار کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و مسئولان و مردم نیز باید این موضوع را درک کنند که با بیگانه‌پرستی به جایی نمی‌رسیم.

عابدینی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، عید نخست که عید پیروزی انقلاب اسلامی بود را در ۲۲ بهمن با حضور پرشور و باشکوه مردم پشت سر گذاشتیم و حالا نوبت عید دوم یعنی انتخابات است که سربلند از آن بیرون بیاییم.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: اولویت نخست در انتخابات هفتم اسفندماه حضور حداکثری مردم در انتخابات و بعد از آن نیز انتخاب اصلح است که باید با مراجعه به مؤلفه‌های یک کاندیدای اصلح این انتخاب صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: توجه به اخلاق اسلامی در انتخابات و پرهیز از تخلفات انتخاباتی، تخریب دیگر کاندیداها و همچنین شایعه‌پراکنی باید مد نظر قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: تقوا فقط در بعد فردی نیست بلکه دارای ابعاد اجتماعی است و گستره زیادی دارد که برای نمونه اگر یک مسئول با بهره گیری از منابع طبیعی و نیروی انسانی کشور فکری به حال مشکلاتی مانند بیکاری کند و به فکر مردم باشد دارای تقواست و اگر به مسائل مردم بی تفاوت باشد بی تقوایی پیشه کرده است.

منبع: خبرگزاری بسیج

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.