×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
دستمزدهای نجومی برخی مدیران حاصل نگاه اشراف منشانه و غیراسلامی است/ انتظار نمی رفت دولت نظام جمهوری اسلامی را با ضوابط شاهنشاهی اداره کند

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،جعفر قنادباشی درخصوص دستمزدهای نجومی برخی مدیران دولتی گفت: در خصوص این حقوق های نجومی می توان گفت حاصل نوعی نگاه و نگرش اشراف منشانه است یعنی گرایشاتی وجود دارد که موجب می شود جامعه تبدیل به دو بخش شود؛ قشر اقلیت مرفهی که به حکومت نزدیکند و بخش اقلیتی که با حداقل درآمد زندگی می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این نگاه اشراف منشانه هر امکاناتی را که در خدمت خواص باشد، مجاز می شمارد و استفاده ازاین امکانات را برای بسیاری طبقات جامعه حرام می داند.

وی تاکید کرد: باید گفت آنچه در کشوراتفاق افتاده، در واقع تحولی است که مسیر بدی انتخاب کرده؛ اطلاع رسانی هایی که اخیرا در خصوص این دستمزدها انجام می شود، امری بازدارنده است و امیدواریم این جریان متوقف شود.

قناد باشی عنوان کرد: اما به هرحال این حقوق های نجومی درواقع حاصل نگاه غیراسلامی است که در عربستان و رژیم شاهنشاهی وجود داشته است؛ برخی مقامات بالا هم سعی می کنند مقاومت کنند و اجازه ندهند چنین طرحی متوقف شود هرچند شرایط طوری تغییر کرده که کسی نمی تواند در مقابل آن مقاومت کند و ناگزیرند این اشراف منشی و مدیرپنداری را در مسیر توقف قرار دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: انتظار نمی رفت که دولت نظام سیاسی انقلاب اسلامی را با ضوابط شاهنشاهی اداره کند؛ این زشت ترین کاری است که در جمهوری اسلامی ایران در ۳۷ سال گذشته انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.