×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
دفاع نظام اسلامی از مسلمانان میانمار عمل به دین اسلام است/توطئه و دروغ کار همیشگی آمریکا علیه ملت ایران است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسیسیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: توطئه و دروغ کار همیشگی آمریکا علیه ملت ایران است و امروز هم حاکمیت این کشور ما را متهم به نقض برجام می‌کند در حالی که همه دنیا می‌دانند ما به تعهدات خود عمل کردیم.

وی افزود: این آمریکا است که نمی‌تواند در برابر حقانیت ما حرفی داشته باشد و این ناتوانی در برابر حق و حقیقت است که هر روز به بهانه‌ای دروغ می‌گوید و توطئه‌ای دارد.

حسینی مکتب اسلام ناب محمدی (ص) را دارای منطق شجاعت و صداقت و قدرت در برابر دشمنان مستکبر عنوان کرد و گفت: پیشرفت‌ها و پیروزی‌های خوب در عراق و سوریه در واقع پیروزی حق بر باطل است و همان‌طور که قرآن کریم هم وعده داده مسلمانان هرکجا باشند پیروز‌ هستند و دشمنان باید بدانند نابودی و ظلمت به سراغ آنان خواهد آمد.

وی کشتار و ظلم و جنایت بر مسلمانان در میانمار را محکوم کرد و ادامه داد: اگر نظام اسلامی موضع خود را در برابر این همه جنایات اعلام و در برابر ظلم می‌ایستد به خاطر مکتب قدرتمند اسلام است، امروز هم دفاع نظام اسلامی از مسلمانان میانمار عمل به دین اسلام است چون هر مسلمان مدافع مظلوم و حقوق بشر است.

خطیب جمعه سیرجان افزود: کجا هستند مجامع بین‌المللی و مدافع حقوق بشر که به دروغ ادعا دارند و مقابل چشمانشان این همه کشتار و ظلم می‌شود و در نهایت جایزه صلح نوبل را به جلاد و ظالم می‌دهند.

حسینی تصریح کرد: امروز وظیفه همه کشورها به ویژه کشورهای مسلمان است که موضع قاطع و سریع در جلوگیری از کشتار مسلمانان میانمار داشته باشند.

وی حاکمیت تفکر امام و انقلاب و انقلابی فکر کردن و انقلابی ماندن را از تاکیدات مقام ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت: شجاعت، اقتدار و موضع صریح در برابر ظلم از این تفکر و انقلابی ماندن است.

امام جمعه سیرجان به ۲۴ ذی‌الحجه مناسبت روز مباهله پرداخت و مباهله پیامبر با اسقف نجران را حقانیت پیامبر و اهل‌البیت (ع) در برابرمشرکان دانست و گفت: آیه ۶۱ سوره آل عمران گویای این مبحث تاریخی است که پیامبر (ص) در مکاتبات متعدد خود به سران حاکمان سرزمین‌های مختلف مکاتبه و آنها را به اسلام دعوت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.