×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
دفتر شبکه تلویزیونی اقتصاد ایران در سیرجان افتتاح شد

به گزارش”سیرجان خبر” نماینده شبکه تلویزیونی اقتصاد ایران گفت: ظرفیت های اقتصادی، معدنی و صنعتی شهرستان سیرجان موجب شد تا دفتر شبکه تلویزیونی اقتصاد ایران که با نام شبکه ایران کالا نیز فعالیت می کند را امروز در سیرجان راه اندازی کنیم.

مهدی برفه امروز در مراسم افتتاح دفتر این شبکه تلویزیونی در سیرجان افزود: این دفتر به صورت تولید برنامه های تلویزیونی در حوزه اقتصاد و تولید کالا کار خود را در استان و شهرستان سیرجان آغاز می کند و با حمایت بنگاه های اقتصادی به دنبال تجهیز تاسیس استودیوی پخش مستقیم برای برنامه های این شبکه در سیرجان هستیم.

وی ادامه داد: معرفی کالاهای تولید شده، صنعت و صنعتگران، اقتصاد، فعالیت های معدنی، صنعت گردشگری و آموزش های مختلف در حوزه کسب و کار، ترویج ایده های اقتصادی و تولیدی و هر آنچه که در پویایی تولید و اقتصاد در استان کرمان و شهرستان سیرجان موثر باشد، جزو اهداف دفتر این شبکه تلویزیونی در سیرجان است.

برفه اظهار کرد: سعی خواهد شد در برنامه های تولیدی و پخش هایی که به شهرستان سیرجان اختصاص داده می شود، از ظرفیت های رسانه ای، مجری گری و تولید برنامه‌ای استان و شهرستان بهره بگیریم و حتی آمادگی برگزاری دوره های آموزشی مربوطه برای افراد بومی استان در این زمینه در تهران هستیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس نیز در این جلسه گفت: سیرجان امروز به عنوان شهری رسانه ای، معدنی و صنعتی که در گذشته ای دور به عنوان قطب اقتصادی ایالات جنوب شرق ایران آن زمان بوده و امروز هم به سمتی می رود که جایگاه واقعی اقتصادی خود به عنوان قطب اقتصادی و صنعتی در جنوبشرق کشور را به دست آورد.

شهباز حسن پور افزود: در حال حاضر به دنبال احیای جاده ابریشم هستیم که در قدیم از سیرجان می گذشته تا بتوانیم توانمندی های سیرجان را به کشور بشناسانیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.