×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
رئیس گروه تروریستی جبهه النصره به هلاکت رسید

terorist soriyeبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل ازتسنیم،تلویزیون سوریه شب گذشته در خبری فوری اعلام کرد، «ابو محمد الجولانی» سرکرده جبهه النصره از گروه های تروریستی وابسته با «القاعده»، در لاذقیه واقع در غرب این کشور به هلاکت رسید.

در این میان، جبهه النصره، بامداد روز شنبه، در بیانیه ای خبر کشته شدن الجولانی را تکذیب کرد. با این حال منابع دیگری در میان این گروه تروریستی گفتند:« نمی توانند خبر کشته شدن الجولانی را تایید یا تکذیب کنند؛ زیرا ارتباط با وی کاملا قطع شده است.»

الجولانی که در کنار تروریست های «داعش» در عراق فعالیت می کرد، پس از آغاز ناآرامی ها در سوریه، به این کشور رفت و شاخه القاعده در سوریه را با نام «جبهه النصره» تشکیل داد. این گروه تروریستی بسیاری از عملیات های انتحاری در جریان درگیری های دو سال گذشته با دولت سوریه را به عهده گرفتند. آمریکا این گروه از معارضان دولت سوریه را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده است.

روز جمعه همچنین گزارش شد که شورشیان النصره در میان کشته شدگان گروهی از معارضان مسلح بودند که همان روز در عملیات نیروهای دولتی در حوالی دمشق غافلگیر شدند.

این حمله در بخش شرقی منطقه غوطه در حوالی دمشق، پایتخت سوریه روی داد. تلویزیون دولتی سوریه در گزارشی اجساد چندین مرد را نشان داده که در کنار رودخانه و در حالی که اسلحه و مهمات در کنار خود دارند، کشته شده اند.

در این گزارش دولت سوریه اعلام کرده است «غوطه گورستان تروریست ها شده است.» تعداد کشته شدگان این حمله ۴۰ نفر اعلام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.