×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
راهپیمایی اربعین پیام همبستگی در برابر دشمنان را به دنبال دارد/ هجمه‌های تبلیغاتی دشمن نشان از شکست در برابر نظام اسلامی دارد

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین در کربلا تاکید کرد و گفت: این راهپیمایی که اقتدار و وحدت را شیعیان و مسلمانان را به دنیا نشان می‌دهد، پیام همبستگی در برابر دشمنان را به دنبال دارد.

وی افزود: دولت هم وظیفه دارد در ایجاد امکانات و مطالبات مردم در این زمینه سفر اربعین را برای داوطلبان آسان کند تا شاهد حضور گسترده مردم در این سفر دشمن شکن باشیم.

حسینی تصویر‌سازی غلط از اوضاع نظام اسلامی و کشور ایران را کار دشمن شکست خورده عنوان کرد و گفت: آمریکا به دنبال توطئه و ترفندهای مختلف از جمله ناامید کردن ملت ایران است و این هجمه‌های تبلیغاتی نشان از شکست در برابر نظام اسلامی دارد.

وی فراخوان رهبری برای تکمیل و ارتقای الگوی پیشرفت ایران اسلامی و ترسیم افق مطلوب کشور در پنج دهه آینده بسیار قابل اهمیت اعلام کرد و بیان داشت: طرح این چشم‌انداز آینده کشور ایران و نظام اسلامی، موجب یاس دشمنان و کسانی که به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند شده است.

خطیب جمعه سیرجان شکست‌های پی‌درپی آل‌سعود در صحنه جهانی از جمله ظلم به مردم یمن، حصر سعد حریری و قتل خاشقچی را موجب نابود کردن چهره سیاسی عربستان در نزد ملت‌ها و دولت‌های جهان عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.