×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
رسیدگی به مشکلات عمرانی سیرجان در روز تعطیل!

به گزارش خبرنگار سرویس شهر “سیرجان خبر” نشست رفع مشکلات عمرانی شهرستن سیرجان با حضور معاون استاندار کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان در فرمانداری سیرجان برگزار شد.
در  این جلسه به مهم ترین مشکلات عمرانی شهر از جمله عدم تناسب کاربری های فضای سبز شهری،فضای ورزشی و … با سرانه ی مورد نیاز شهروندان، لزوم جداسازی آب خام از آب آشامیدنی ، مدیریت پسماند ، عدم توجه به میراث فرهنگی و عدم برگزاری مرتب جلسات کمیسیون ماده ۵ در شهرستان پرداخته شد.
در ادامه مقرر شد که طی ۱۰ روز آینده مشکلات در سطح شهرستان بررسی شوند و سپس اهم مشکلات به مرکز استان برای حل ارسال شده و در یک بازه زمانی ۱۰ روزه مورد بررسی قرار گیرند و در صورت عدم رفع به مراکز کشوری ارجاع داده شوند تا در یک ماه آینده شهروندان شاهد حل آن ها باشند.
مهندس سیف الهی ،معاون عمرانی استاندار کرمان در پاسخ به مشکلات مطرح شده عنوان کرد: سیرجان ظرفیت های بالایی دارد چه از نظر منطقه ای و چه از نظر مردم و مدیران که سرمایه های این شهر هستند که خوشبختانه سیرجان راه خود را پیدا کرده است .
وی افزود: هر روستا و هر شهر توانایی دارد که باید متناسب با آن برنامه ریزی و اقدام شود،در سطح سیرجان نیازی نیست که گل گهر حتما کمک مالی کند همین که ۱۵ هزار لباس کار مورد نیاز خود در سطح سیرجان تهیه کند یعنی کمک مالی و درآمدزایی برای شهروندان و اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه یک راه حل است.
معاون عمرانی استاندار وقفه در برگزاری کمیسیون ماده ۵ در سطح شهرستان را به علت در دست تغییر بودن طرح تفضیلی شهر اعلام کرد و گفت: سعی می کنیم شتاب زده تصمیم نگیریم چون خوشبختانه شهرسازی سیرجان وضعیت مطلوبی دارد.

لازم بذکر است در پایان مسوولان برای انجام فرضیه نماز در مراسم نماز جمعه سیرجان حضور بهم رساندند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.