×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
زنگ آغاز مدارس در سیرجان به صدا در آمد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” در اولین روز آغاز بکار مدارس جمعی از مسئولین شهرستان زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و زنگ سرشماری را در مدرسه دخترانه نمونه امیرالمومنین(ع) به صدا در آوردند.
در صبحگاه امروز زنگ آغاز سال تحصیلی به دست رییس آموزش و پرورش شهرستان به صدا در آمد و همزمان با آن به دلیل مقارن شدن بازگشایی مدارس با آغاز طرح سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن، زنگ سرشماری نیز به دست فرماندار سیرجان به صدا درآمد.
فرماندار سیرجان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: هرچه امروز داریم همگی را مرهون خون شهدا هستیم و باید یاد و خاطره شهیدا را گرامی بداریم و شهدای ما انسان های آسمانی بودند که رفتند تا ما بمانیم.
وی در خصوص اهمیت تحصیل و علم آموزی گفت: جایگاه ایران در گذشته و حال از نظر علمی جایگاه ویژه ای بوده است و ایران ما مهد تمدن، علم و تفکر است و از دل شهرستان سیرجان مفاخری چون دکتر باستانی پاریزی و دکتر طاهره صفار زاده به جهان معرفی شدند که روزی دانش آموز بودند.
معاون استاندار اظهار داشت: سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از امروز آغاز شده است و از آنجا که این امر اهمیت بسیاری دارد وظیفه ی همگی ماست که در انجام هرچه صحیح تر و بهتر آن تلاش نماییم چراکه توزیع امکانات و خدمات بر اساس آمار حاصل از سرشماری انجام می پذیرد و برای برخورداری شهرستان سیرجان از امکانات و خدماتی که در خور شان و متناسب با جمعیت آن باشد بایستی در امر سرنوشت ساز سرشماری با دقت وارد عمل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.