×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
ساختمان های نیمه کاره سیرجان مکانی برای آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” طبق گزارشات و پیگیری های موجود در شهر سیرجان،در خیابان های اصلی و مکان های عمومی،ساختمان های نیمه کاره عمومی و شخصی وجود دارد که باعث بوجود آمدن مشکلاتی شده است.

ساختمان های نیمه کاره در سیرجان به یک معضل تبدیل شده و مالکان این ساختمان‌ها بدون هیچ گونه دلیل منطقی در مرحله اسکلت‌، ساخت وساز را متوقف می کنند‌ که این ساختمان های نیمه کاره عواقب زیادی در شهر دارد که ازجمله آن می توان به تجمع معتادان و گرد و خاک برای همسایه‌ها و همچنین زشت کردن منظره شهر و محله اشاره کرد‌.

پرت شدن از ساختمان، ریزش مصالح ساختمانی بر سر رهگذران و بلاتکلیف بودن وضعیت ساخت‌وساز از جمله تبعات منفی ساختمان‌های نیمه‌کاره و رها شده در سطح شهر و حومه هستند که به دلیل باز بودن و نداشتن حفاظ، چنین ساختمان‌هایی به محل بازی و تجمع دانش‌آموزان و کودکان تبدیل می‌شوند.

در بخش ساختمان های عمومی نیز شهرداری و دیگر مسئولان هیچی اقدامی به ساخت آنها ندارند و  آنها را به حال خود رها کرده اند که این کار باعث شده که مصالح در مکان های عمومی مشکلاتی را ایجاد کند و مانع عبور و مرور مردم شود.

تکمیل ساختمان های نیمه کاره به زیبایی شهر کمک می کند و از بوجود آمدن معظلات اجتماعی و معتادین که در این ساختمان ها سکونت می کنند جلوگیری می شود و باعث رفاه حال شهروندان می شود.

گزارش: طناز بیطرفان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.