×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی در سیرجان احداث می شود

حسن خدامی عضو شورای شهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین با هدف به معرفی توانمندی های شهرستان سیرجان در حوزه های مختلف صنعت، معدن، حمل و نقل، کشاورزی و…. در سطح کشوری و بین المللی، طرح احداث نمایشگاه دائمی و بین المللی سیرجان در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به تصویب رسیده است که با پیگیری های رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سیرجان شورای اصناف سیرجان مجوز احداث این نمایشگاه اخذ شده است.

وی بیان کرد: شهرداری  زمینی به مساحت ۲۲ هکتار را جهت احداث این نمایشگاه اختصاص داده است که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی احداث این نمایشگاه آغاز خواهدشد.

رییس اداره صمت سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما در این راستا اذعان کرد: با توجه به اینکه سیرجان به لحاظ موقعیت در زمینه های اقتصاد، صنعت و معدن نسبت به مرکز استان هم جلوتر است، نیاز به وجود یک مکان دائمی جهت نمایشگاه های بین المللی در شهرستان سیرجان شدیدا احساس می شود.

محمد رضای خواجویی بیان کرد: مکان در نظر گرفته شده توسط شهرداری سیرجان می تواند به عنوان محل دائمی نمایشگاه های بین المللی صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی، نمایشگاه های فصلی و.. استفاده شودو همچنین در زمان هایی که نمایشگاه در آن دایر نیست می تواند به عنوان مکانی برای برگزاری مراسمات مختلف از جمله همایش ها، کنفرانس ها و یا حتی سالن ورزشی سرپوشیده از آن بهره برد.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت اعتبار مجوز صادر شده نیاز به تسریع در شروع فعالیت در این زمینه در جهت جلوگیری از ابطال مجوز هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.