×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
ساماندهی و متمرکز شدن ۸۹کارگاه ضایعاتی غیر مجاز در سیرجان/حمایت از خبرنگاران در دستور کار قضایی قرار دارد

به گزارش “سیرجان خبر” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت:نقش اصحاب رسانه در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه بی بدلیل است و خبرنگاران به عنوان پرچم دار جهاد تبیین بایستی در مقابل هجمه های سنگین رسانه های معاند بایستند.

مجتبی قدیمی در نشست هم اندیشی مسئولان قضایی با اصحاب رسانه سیرجان اظهار داشت:دستور ساماندهی و متمرکز شدن ۸۹کارگاه ضایعاتی غیر مجاز در شهرستان سیرجان صادر شده است.

وی ادامه داد:یکی از عوامل سرقت های تاسیسات دولتی مثل کابل های برق و مخابرات و همچنین سرقت های خرد وجود همین کارگاه های ضایعاتی غیر مجاز و مالخر ها می باشد که در این رابطه برنامه های خوبی در جهت برخورد با سارقان و مالخرها و همچنین ساماندهی این کارگاه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی به موضوع برخورد با متکدیان حرفه ای در این شهرستان اشاره کرد و افزود:موضوع ساماندهی اتباع شاغل در صنوف نیز در حال پیگیری است.

این مقام قضایی اعلام کرد:دادستانی در چارچوب قانون مطبوعات از اصحاب رسانه حمایت می کند و از مدیران اداره ارشاد اسلامی انتظار داریم نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت برخی از اصحاب رسانه که مدت ها در صف انتظار تایید برای اخذ مجوز از وزارت ارشاد هستند اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.