×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
ستاد استقبال از مهر راه اندازی شد

به گزارش“سیرجان خبر” فرماندار سیرجان طی دستورالعملی در جلسه ستاد استقبال از مهر از مدیران شهرداری ،بخشداری ودهیاری سیرجان خواستند با توجه به گستردگی حوزه فعالیت آموزش و پرورش و کمبود اعتبارات در این دستگاه در امر بازگشایی مدارس و به منظور فراهم نمودن روحیه و نشاط و شادابی در دانش آموزان کلیه و دستگاهای اجرایی مذکور به مدد و کمک آموزش پرورش بشاتبند و همکاری لازم را در جهت رفع نواقص آموزشگاه ها و مدارس سطح شهر و روستا ها که فرزندان این مرزو بوم هستند را داشته باشند .

دکتر مکی آبادی در ادامه افزود:در این راستا حدود ۸۶ مدسه تحت پوشش این ستاد قرار گرفته و رفع نقص می شوند این نواقص از قبیل سرویس بهداشتی ،آبخوری ، ایزوگام مدرسه ،حیاط و محوطه سازی  و رنگ آمیزی می باشد .

فرماندار سیرجان دراین ستاد به کلیه بخشداران،شهرداران و دهیاران اعلام نمودند که  کلیه مدیران موظفند نسبت به جمع آوری زباله های اطراف مدارس و مراکز آموزشی سطح شهر و روستا و حرص نمودن درختان مدارس اقدام های لازم را به عمل آورند .

در این جلسه مقرر گردید سیستم حمل و نقل و تاکسیرانی شهری در روز بازگشایی مدارس همکاری لازم را بعمل آورد و در اختیار فرهنگیان باشد .

رضا طلا بیگی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیرجان ضمن اظهار امیدواری و خشنودی از این تدبیر دکتر مکی آبادی در خصوص کمک دستگاهای اجرایبی  در انر بازگشایی مدارس این موضوع را فصل جدیدی از تحولات در عرصه آموزش و پرورش شهرستان اعلام نمود.

در پایان به منظور قدر دانی از تلاش فرهنگیان و تعامل بین ادارات و مدیران و شهرستان از همه مدیران ادارات خواست تا با در دست داشتن شاخه گل به استقبال مدارس و بازگشایی مدارس بشتابند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.