×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
سرشماری حضوری نفوس و مسکن در سیرجان آغاز شد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” منصور مکی آبادی، فرماندار سیرجان خواستار استمرار همکاری مردم و مسئولین با ماموران و کارشناسان سرشماری در زمان سرشماری حضوری نفوس و مسکن شد.

وی حمایت و تامین امکانات مورد نیاز ماموران را اولویت اول کاری دهیاران و و بخشداران دانست و افزود: هدف اصلی ما استخراج صحیح و همراه با امانت داری اطلاعات مربوط به شهروندان است.

سرشماری نفوس و مسکن در روز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شد. با آغاز عملیات میدانی سرشماری حضوری، ۷۶ مامور آمار گیر ستاد سرشماری شهرستان سیرجان به مناطق تعیین شده اعزام شدند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان با حضور در ستاد سرشماری بر  تک تک مراحل آغاز عملیات نظارت کردند و ضمن تشکر از همکاری مردم سیرجان در زمان سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خواستار استمرار همکاری مردم و مسوولین با ماموران و کارشناسان سرشماری شدند.
منصور مکی آبادی در این خصوص گفت: طبق فرمان ریاست محترم جمهوری همکاری در طی مراحل انجام سرشماری از وظایف کلیه مسوولین شهرستان است. وی حمایت و تامین امکانات مورد نیاز ماموران را اولویت اول کاری دهیاران و و بخشداران دانست و گفت:هدف اصلی ما استخراج  صحیح و همراه با امانت داری اطلاعات مربوط به شهروندان است.

گفتنی است: همزمان با آغاز سرشماری حضوری تا روز ۳۰ مهر جاری شهروندان (تا قبل از ثبت اطلاعات آنها توسط ماموران آمارگیر) قادر به ثبت اطلاعات خود در سامانه اینترنتی نفوس و مسکن هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.