×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریالی گل‌گهر در راستای مسئولیت های اجتماعی در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” مهندس تقی زاده با بیان اینکه این سرمایه گذاری در بخش‌های مختلفی انجام شده است، در تشریح این اقدامات گفت: احداث راه آهن سیرجان ـ کرمان به ارزش ریالی حدود ۹ هزار و سیصد میلیارد ریال، احداث شبکه فاضلاب و تصفیه خانه سیرجان به ارزش ریالی حدود ۶ هزار میلیارد ریال، احداث بیمارستان فوق تخصصی فاطمه الزهرا(س) به ارزش ریالی حدود ۲ هزار و هفتصد میلیارد ریال، کمک به پیشبرد پروژه های عمرانی شهرستان به ارزش ریالی حدود ۵۰۰ میلیارد ریال، تکمیل مجموعه ورزشی گل گهر به ارزش ریالی حدود ۳۲۰ میلیارد ریال، احداث کمربند سبز منطقه گل گهر به ارزش ریالی حدود ۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال، بخشی از این سرمایه‌گذاری می‌باشد.
مدیرعامل گل‌گهر همچنین با اشاره به نگاه ویژه گل‌گهر به حوزه فرهنگ و امور خیریه و سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها افزود: کمک به تکمیل مصلی، بهسازی و مرمت سینما قدس سیرجان، بهسازی مرکز نگهداری معلولین و …. نیز به ارزش ریالی حدود ۴۴ میلیارد ریال انجام شده است.
وی با بیان اینکه انجام چنین اقداماتی را جزو وظایف شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور خدمت به شهروندان می دانم، گفت: همچنان این مسیر را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.