×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
سوالات کرونایی را از ۴۰۳۰ یا ۱۹۰ بپرسید/دو کلینیک حضوری غربالگری کرونا داریم

به گزارش “سیرجان خبر”معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: اگر سوال یا ابهامی در رابطه با علائم بیماری کرونا دارید با شماره تلفن های ۴۰۳۰ یا ۱۹۰ و برای دریافت خدمات روانشناختی با ۴۰۳۰ تماس بگیرید؛ همچنین لطفا در سامانه سلامت ثبت نام کنید.

دکتر غلامرضا جهانشاهی افزود: همشهریان گرامی می‌توانند در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در رابطه با علائم بیماری کرونا داشتند با شماره تلفن ۴۰۳۰ یا ۱۹۰ تماس بگیرند، همچنین از طریق شماره تماس ۴۰۳۰ امکان بهره گیری از خدمات مشاوره ای و روانشناختی فراهم شده است. علاوه بر پاسخگویی خودکار، همکاران ما در طول شبانه روز از طریق این شماره تلفن ها آماده پاسخگویی و ارائه خدمات تلفنی هستند.

وی ادامه داد: برای مراجعه حضوری در صورت بروز علائم کرونا، دو کلینیک غربالگری بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۴ در محل مرکز بهداشتی درمانی شهید مکی آبادی واقع در انتهای خیابان شفا نرسیده به تقاطع بلوار شاهد و مرکز بهداشتی درمانی ولیعصر(عج) واقع در ابتدای خیابان انقلاب، آمادگی ویزیت اولیه و ارائه راهنمایی های حضوری را دارند. همچنین شهروندانی که تمایل به استفاده از خدمات روانشناختی حضوری دارند می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۹ به کلینیک زنده‌یاد حسینی واقع در خیابان ابن سینا مراجعه کنند.

دکتر جهانشاهی از مردم خواست تا علاوه بر این، به سامانه سلامت وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و با ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه، ضمن دریافت راهنمایی های لازم در رابطه با بیماری کرونا، در طرح بسیج عمومی مقابله با کرونا مشارکت نمایند.

وی سلامتی را امانتی الهی دانست و اظهار کرد: مردم در این شرایط با در خانه ماندن و نرفتن به مسافرت و نرفتن به دید و بازدیدهای عیدانه در حفظ سلامتی به عنوان امانت الهی، کوشا باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.