×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
سومین جشن کتاب سیرجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” سومین جشن کتاب روز گذشته با حضور شاعر و نویسنده کودکان استاد مصطفی رحماندوست همان مردی که با خواندن یک بیت از شعرهایش ما را به زمان کودکی مان می برد و خانم کلر ژوبرت نویسنده و شاعر فرانسوی کودکان که به تازگی مسلمان شده بود و تعدادی از مسئولین شهرستان و استان در سالن هلال احمر برگزار شد تا به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی بیاموزد بهترین دوست هر انسان همان کتاب است، همان کتابی که زبان ندارد اما خیلی چیزها را به ما می آموزد.

رحماندوست در این مراسم اظهار داشت:من به شما سیرجانی ها تبریک نمی گویم چون سیرجان مهد تمدن ایران است و محل تولد افراد بزرگی است که شما نسل جوان باید از آن ها جلو زده و ثابت کنید سیرجانی یعنی غرور و غیرت و آن موقع است که به شما باید تبریک گفت.

وی در ادامه به بانوی قرآنی سیرجان،استاد طاهره صفارزاده اشاره کرد و گفت:کسی که قرآن را به زبان انگلیسی و فارسی ترجمه کرد و از گذشته شعر نو میگفت که شما سیرجانی ها باید به خود افتخار کنید که چنین شخصیتی در شهر شما متولد شده است.

در ادامه این مراسم از کسانی که در عرصه های مختلف کتاب نویسی،گویندگی،صحافی،جلد ارایی،طراحی و… را داشتند با هدا لوح سپاس تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.