×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
سونامی فیش های حقوقی در راه سیرجان/مدیران معدنی فیش های خود را منتشر خواهند کرد؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” پس از انتشار اخبار دریافت حقوق های چندین ده میلیون تومانی توسط مدیران دولتی در رسانه های مختلف،برخی از کارشناسان و مسؤلان اقتصادی کشور نسبت به این مسئله حساس شده و طی اظهاراتی اعلام کردند این موضوع باید دقیقا مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس‌جمهور نیز اخیرا طی دستوری از معاون اول خود خواسته است تا در اسرع وقت همه موارد تخلف و هرگونه سوءاستفاده در خصوص حقوق و پاداش‌های پرداختی به مدیران در دستگاه های اجرایی را شناسایی کرده و وجوهی که به ناحق پرداخت شده به بیت‌المال مستردد و مدیران متخلف عزل شوند.

موضوع فیش های نجومی آنقدر پیچیده و گسترده بود که رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر این برداشت های نامشروع را خیانت به آرمان های انقلاب دانست و بیان کرد:این حقوق‌ها، برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه ازبیت‌المال است، دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند و اگر سوءاستفاده از قانون هم شده است، باید این‌ها را از این کار‌ها برکنار بکنند

پس از افشاگری فیش های نجومی بسیاری از مدیران دولتی ومجموعه های صنعتی وابسته به دولت، از جمله شهردار تهران ، جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران دولتی شهر های کشور فیش های حقوقی خود را منتشر کردند تا افکار عمومی را نسبت به حقوق این مدیران حساس نکند.

سیل عظیم عزل ها و استعفا ها در دولت یازدهم به واسطه فیش های حقوق نجومی تنها به مدیران پایتخت نشین محدود نمی شود و به همین زودی ها نوبت به مدیران شهرستانی و شرکت های بزرگ تجاری خواهد رسید که از کورس افشاگری های دریافت نامتعارف و نامشروع بازمانده اند.

پس از تغییر مدیر عامل مجموعه صنعتی معدنی گل گهر در دولت یازدهم تغییرات گسترده ای در معاونت های این مجموعه صورت گرفت همچنین انتصاب مشاورین از طیف خاص ابهامات زیادی را در نحوه پرداخت حقوق به این افراد در افکار عمومی منعکس ساخت “نشریه نگارستان” در یکی از شماره های خود با درج مطلبی به حقوق بالای بیست میلیونی معاونت های این مجموعه و پرداخت حقوق نامتعارف به مشاورین نمادین در این مجموعه نیز اشاره کرده بود.

خبر افشا گری فیش های نجومی این سوال ها را در افکار عمومی بوجود آورد که مدیران مجموعه صنعتی معدنی شهرستان سیرجان چه اندازه حقوق دریافت می کنند؟ آیا پس لرزه های فیش های حقوقی به سیرجان خواهد رسید یا قبل از افشاگری این فیش ها مدیران این مجموعه فیش های حقوقی خود را منتشر خواهند کرد؟

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.