×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
توجه ویژه به تکریم و رضایت مندی مسافران سرلوحه کار باشد

علی یعقوبی در حاشیه بازدید از پایگاه های اسکان نوروزی در سطح شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار“سیرجان خبر” گفت: از محل های ستاد‌ اسکان بازدید شد و خوشبختانه امسال آموزش و پرورش تدابیر بسیار خوبی در ارتباط با بحث اسکان مسافران و پذیرش میهمانان نوروزی در این شهرستان اندیشید تا میهمانان را بهتر و به نحو شایسته مهمان‌نوازی کنند و اسکان دهند.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان بیان کرد: در مجموع ۲۵ مدرسه در قالب ۳۰۰ کلاس درس برای اسکان نوروزی مسافران در نظر گرفته شده است؛ که در شرایط خاص جوی حتی تا روزانه تا ۷ هزار نفر امکان اسکان مسافران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی در اسکان مدارس مشارکت دارند گفت: رضایتمندی فرهنگیان و مسافران نوروزی و تکریم مراجعه کنندگان به نحو احسن، دغدغه ستاد خدمات سفر شهرستان است.

فرماندار سیرجان با بیان اینکه ررزو اتاق‌ ها به صورت اینترنتی در سامانه eskan.medu.ir انجام می‌ شود، تصریح کرد: ستاد اسکان شهرستان سیرجان جهت رفاه حال فرهنگیان مسافر، آدرس همه مدارس به همراه شماره تماس خدمت گذار مدرسه در سامانه مذکور ثبت شده است.

یعقوبی پور اذعان کرد: مسافران می‌ توانند وارد سامانه مذکور شوند و به صورت آنلاین، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند و یا به صورت حضوری در زمان ورود به شهرستان به نشانی مدارس و یا ستاد اسکان مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.