×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
سیرجان فاتح مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ استان شد

به گزارش“سیرجان خبر” مهدی صالح‌زاده اظهار داشت: هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ سبک دبلیو‌پی‌کی‌آ استان کرمان در مجموعه ورزشی امام علی (ع) سیرجان پایان یافت و تیم سیرجان مقام نخست این دوره از مسابقات را به‌دست آورد.

وی بیان داشت: در این مسابقات ۲۸۰ نفر از شهرستان‌های کرمان، سیرجان، راور، بم، شهربابک و رفسنجان شرکت کردند که در پایان در بخش تیمی سیرجان قهرمان شد و شهرستان‌های رفسنجان و بم به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

مسئول مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ استان کرمان ادامه داد: در وزن‌های مختلف رقابتی در این مسابقات نیز محمدحسام اسلام‌کیش، شیرعلی نورزهی، رامین نورزهی، حسین حیدری، ابوطالب متقی، شهرام سنجش، نجیب ابوالحسنی، محمدامین جهانشاهی و علی ابروان از سیرجان به مقام قهرمانی رسیدند.

صالح‌زاده عنوان کرد: همچنین سیدرضا دیبا، پویا احمدی، امیرحسین سعادت از کرمان و سینا تقی‌پور، سجاد قاسمیان، سجاد قربان‌زاده، سید امیرحسین غفاری از شهربابک و فرزاد جزینی، جواد زابلستانی، علیرضا جهان‌تیغ، علی احتشامی، علی روزبه‌نارویی از بم و محمدجواد ببراک، حسین فاتحی، کامیاب جعفری، علی کرم‌زاده و احمد نیک‌فرجام از رفسنجان به مقام قهرمانی در وزن‌های مختلف این دوره از مسابقات رسیدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.