×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
سیرجان موفق به کسب رتبه اول استان در طرح ملی بازگشایی مدارس

به گزارش “سیرجان خبر” عباس عزت آبادی پور ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم مبتنی بر جدول زمان‌بندی، شهرستان سیرجان موفق به کسب رتبه اول استان طرح ملی بازگشایی مدارس (پروژه مهر) در بین شهرستان ها و نواحی استان کرمان شد.

وی افزود: با هماهنگی و تعامل سازنده مسئولین مدیریت آموزش و پرورش سیرجان و مدیران و کارکنان مدارس شهرستان، در سالیان اخیر به توفیقات برجسته‌ای در عرصه اجرای اهداف و برنامه‌هایی در خصوص طرح ملی بازگشایی مدارس (پروژه مهر) نائل شده‌ایم و امیدواریم این روند در آینده نیز استمرار یابد.

عزت آبادی پور ضمن تشکر از معاونت ها و همکاران علی الخصوص علی روح الامینی دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان بیان داشت: نظم و انضباط کاری و عملکرد مناسب کارگروه‌ها، برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای پروژه مهر و هماهنگی و انسجام در انجام فعالیت‌ها با کارگروه‌ها و مدیران و کارکنان مدارس از عوامل موثر در کسب رتبه نخست استان در ارزیابی بوده است.

وی افزود: خوشبختانه با اتخاذ تدابیر و تمهیدات هوشمندانه، امیدواریم روند رو به رشد شهرستان با برنامه‌ریزی و تلاش همکاران ادامه یابد و تلاش می‌کنیم برای تقویت کمی و کیفی فضا‌های آموزشی و پرورشی از هیچ اقدام سازنده‌ای دریغ نکنیم و با تعامل برون سازمانی از ظرفیت سایر ادارات و سازمان‌های شهرستان برای تحقق اهداف حداکثر بهره را بگیریم.

عباس عزت آبادی پور خاطرنشان کرد: بدون تردید مشارکت والدین دانش‌آموزان و خیرین به ارتقای کیفی خدمات آموزشی روند رشد و توسعه آموزش و پرورش کمک می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.