×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
سیرجان میزبان پنج شهید گمنام می شود

به گزارش سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بلورد، خواجوشهر و دانشگاه صنعتی تشییع و به خاک سپرده می شوند.

بر مبنای این خبر پیکر مطهر یک شهید گمنام ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه در دانشگاه صنعتی تشییع و تدفین می گردد و پیکر دو شهید گمنام ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورد استقبال مردم ولایت مدار پاریز قرار می گیرند و ساعت ۱۵ در هماشهر و دو شهید گمنام دیگر ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورد استقبال مردم شهید پرور زیدآباد قرار می گیرند که پیکر پاک این شهیدان والامقام ساعت ۱۸:۳۰ در محل پارک مهندس صبوری(سه راهی کرمان) مورد استقبال مردم شهید پرور سیرجان قرار می گیرند.

مراسم شبی در محضر شهید ساعت ۱۹:۳۰ در محل حسینیه امام خمینی (ره) با برنامه های متنوع آغاز و با وداع با شهدا خاتمه می یابد.

لازم بذکر است مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک ۴ شهید گمنام روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت ۷ تا۸:۳۰ صبح مورد استقبال مردم شریف نجف شهر قرار می گیرند و بعد از عبور از روستاهای عزت آباد وایزدآباد ساعت ۱۰ صبح مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در خواجو شهر و دو شهید گمنام در شهر بلورد همزمان برگزار می گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.