×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
سیرجان یکی از قطب های صنعتی کشور است/ما نیازمند یک انقلاب اداری جدی هستیم

به گزارش “سیرجان خبر” جلسه شورای اداری شهرستان با حضور احمد تویسرکانی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، رییس کل دادگستری استان کرمان و مسئولین شهرستان سیرجان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به پتانسیل های بالای شهرستان سیرجان گفت: خوشحالم که آن ساختمان قدیمی و در حال تخریب به یک ساختمان نوساز و مدرن تبدیل شده است و صحبت های نا امید کننده ای بود که این ساختمان به این زودی ساخته نخواهد شد و شما نشان دادید که غیر ممکن برای سیرجان وجود ندارد.

وی افزود: در کرمان و چند شهر استان پرونده ها و اسناد ثبتی وارد سیستم شده اند و به دنبال آن هستیم که تا پایان مهر ماه این اتفاق در سیرجان هم بیافتد و از گردش فیزیکی پرونده ها در ادارات جلوگیری شود تا هم در وقت و هزینه صرفه جویی شود و هم جلوی بسیاری از مفاسد گرفته شود.
طالبی زاده با اشاره به عملکرد خوب سیرجان در اداره ثبت عنوان کرد: بعد از کرمان از نظر عملکردی سیرجان در رتبه ی دوم قرار دارد، هم از نظر ثبت شرکت ها و هم در زمینه ی اسناد رسمی و همچنین ما همکاری خوبی در بحث جانمایی و تثبیت اراضی دولتی در سیرجان داشتیم.
رییس کل دادگستری استان کرمان هم در بخشی از سخنان خود با اشاره به تعدیل پرونده های ورودی به دستگاه قضا در استان گفت: سرانه ی هر قاضی در سیرجان سرانه سنگینی است و همکاران قضایی ما در سیرجان تلاش می کنند خدمات مناسبی را در کوتاهترین زمان ممکن به مردم ارائه بدهند.

یدالله موحد در ادامه افزود:شهرستان سیرجان غالبا در صدر گروه خود از نظر عملکرد قرار دارد و رسیدگی به پرونده ها در این شهرستان ۱۰۳% یعنی چیزی بالاتر از نرم کشوری است.
معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخش پایانی جلسه شورای اداری سیرجان با اشاره به جایگاه ویژه سیرجان در اقتصاد کشور گفت: سیرجان یکی از قطب های صنعتی کشور است و این ویژگی سیرجان را در استان ممتاز می کند و با توجه به شرایط حساس کنونی کشور ، ما بعنوان کارگزاران نظام وظیفه حساسی بر عهده داریم و بایستی با برخورداری از نیروی مدیریت قوی امید را به مردم برگردانیم و فعالیت ها و تلاش های مدیران است که می تواند توطئه دشمن را خنثی کند و ما بایستی از فرصت سوزی پرهیز کنیم و امروز ما نیازمند افزایش بهره وری در همه ی زمینه ها هستیم.
وی تاکید کرد: همواره در مجلس بحث توسعه استان کرمان به ویژه سیرجان مطرح بوده و معتقدیم سیرجان پتانسیل هایی دارد که می تواند برای کشور و استان بسیار مفید باشد.

تویسرکانی با اشاره به اینکه با روزمرگی و انفعال سیستم اداری نمی توان به توسعه کشور کمک نمود تصریح کرد: ما نیازمند یک انقلاب اداری جدی هستیم چرا که انفعال اداری به پایین بودن بهره وری منجر می شود و سازمان ثبت اسناد به عنوان یک سازمان بروکراسی مدار در کشور مطرح بود اما امروزه نه تنها اینچنین نیست بلکه ابزار خدمت رسانی به مردم و عامل افزایش سطح رضایتمندی آنان است.

فرماندار سیرجان نیز در این مراسم گفت: حضور شما بزرگواران فرصت خوبی برای سیرجان است و مایه شادمانی ست که ساختمان اداره ثبت سیرجان در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسید و این اتفاق نمونه خوبی برای اقتصاد مقاومتی و الگوی مناسبی برای انجام سایر طرح هاست.
مکی آبادی افزود: مردم سیرجان بسیار والا و ارزشمند هستند و در تمامی صحنه ها حضور داشته اند و امید است از این پس نیز یاور نظام و ارکان آن باشند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس نیز در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد: مایه افتخار است که در حال حاضر تعدادی از مسئولین حوزه قضایی کشور کرمانی هستند و همچنین در مجموعه اداره ثبت اسناد و املاک کارهایی در سیرجان انجام شده که با توجه به سیستم پوسیده اداری که بر کل کشور حاکم است ،بیشتر شبیه به یک معجزه است.
حسن پور تصریح کرد: در سیرجان چیزی از ناامیدی نمی شنوید و مردم سیرجان در ده ها فاکتور رتبه ی اول را در همراهی با نظام دارند که این امر میسر نبود مگر با همراهی مدیران دلسوز ، پاکدست و صادق ، و جا دارد از مجموعه دستگاه قضا برای تبدیل سیرجان به یک کارگاه سازندگی تشکر کنیم.
لازم بذکر است در ادامه این مراسم ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک سیرجان با حضور معاون رییس قوه قضاییه کشور ، هیات همراه و حاضران در جلسه شورای اداری افتتاح گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.